5 favoritter i leiligheten

Tenkte jeg skulle ta for meg mine absolutte favoritter her hjemme, og hvorfor ♥ Kan jo være det er til inspirasjon for dere!

Kaffekoppene ♥ Hvite, enkle, søte. Og billige! Elsker at de kommer med tefat og synes alltid det ser så fint ut med kaffe, melkeskum, og gullskje. Er jeg rar?

Processed with VSCO with a5 preset

– Fra Ikea

Gull-bestikket ♥ Det lille ekstra når man dekker på til et godt måltid. Elsker at de er matt/satin gull.

Processed with VSCO with a5 preset

– Fra Lagerhaus

Vasene ♥ Jeg har lagt min elsk på svarte, edgy vaser. Kunne sikkert hatt 10 til! Synes det skiller seg ut, det blir ikke for søtt, men kult og litt annerledes. Perfekt kombinasjon med eucalyptus blader i. Det er mine favoritter!

Processed with VSCO with a5 preset

– Den minste er fra Menu, den største fra Nyttihus

Blomster-potter ♥ I alle fasonger og varianter. Dere har jo før sett den som er stående og står ved peisen, og de nyeste som er på terrassen. Og flere skal det bli! Planter skaper så mye liv i en leilighet, og jeg har helst lyst å ha en jungel her inne, hehe. Skal spare oss for det da. Men vi har kjøpt inn svart gitter som skal opp på veggene, med eføy. Har snakket om det og planlagt det en stund nå, men kommer meg aldri så langt. Får bli til høsten det og, da. Denne potten er i hvertfall superfin å ha på veggen for å skape litt mer liv.

Processed with VSCO with a5 preset

– Fra Nyttihus (Finnes også i hvit) // Bilder & rammer fra Desenio

Duftpinner ♥ En eller flere deilige lukter i hjemmet, er ikke å forakte. Denne falt jeg for, både for designet og for lukten.

Processed with VSCO with a5 preset

– Fra Illums Bolighus

Hva er dine 5 favoritter i hjemmet? Er du lik meg? ♥

Suss og klem til alle!

16 kommentarer
    1. Mine favoritter ligner endel på dine ja. Veldig glad i dufter og duftelys..Må lukte friskt og godt..Liker å dekorere med kule bøker, har fått helt nella på plakater (ønsker meg life is a joke av Kate Moss), veldig glad i gull og marmor detaljer. Har lenge hatt lyst på det bestikker fra lagerhaus, må vel kjøpe meg det før det forsvinner. Klem fra Mette

      1. Enig 🙂 Og bøker ja, det må vi ha 🙂 Jeg har den! Tror jeg? 😀 Plakaten altså. Ja, det må du! De fyker fort ut 🙂

    2. Veldig lik deg på ting merker jeg:) hehe.Liker godt hvitt service og gull bestikk jeg da:) Enkelt og pent.Dere har det så gjennomført og stilig:)Er Gard enig i alt du vil ha i stilen?

    3. Artig innlegg:) noen ting keg liker godt er: planter, vil helst ha i hvert vindu, men vi har ti vinduer bare i stua, såbiir ikke overalt. Firkantede hvite tallerkner og askjetter har jeg hatt i mange år og er fortsatt veldig glad i, litt restaurantfølelse hjemme. Kaffekrus fra bodum med gunnibelegg utenpå er så gode å holde i, hotellputer (70×100) i senga ser fint ut og er veldig deilig, badehåndklær med struktur fra ikea, store og tørker godt:)

      1. Ja, jeg har også de hotellputene <3 De er supre! Klarer meg ikke en natt uten 😀 Jeg har også firkantede tallerkner 🙂 Love it!! Klem

    4. Hallo Lene 😀 Finner utrolig mye inspo på bloggen din! Bygger hus, og er jo tusen valg der ute.. Mitt spm idag er:
      Kan du vaske det bestikket i oppvaskmaskin?? Vurderer det sorte bestikket i samme merke 😀 Stå på! Klem fra meg.

      1. Så hyggelig da 🙂 Lykke til! Jaja, det kan du 🙂 OOOO FINNES DET I SVART???? Buying it!! Takk for tips 🙂

    5. Så lekkert bestikk! Hvordan holder det seg med tanke på oppvaskmaskin? Og er det veldig blankt i virkeligheten? 🙂

    6. Om jeg er lik deg i smak? Elsker nesten alt du viser oss når du viser det! Mye har jeg ikke tenkt på før i det hele tatt. Jeg blir veldig inspirert av bloggen din, Lene! Jeg er uhelbredelig interessert i interiør og arkitektur og følger flere blogger av den grunn. Du er favoritt fordi du alltid tilfører meg noe nytt og fordi ideene dine er stilsikre men enkle og jordnære. Tusen takk!

      1. ÅÅ Agnethe 🙂 Du er så søt!! Takk altså, snilling 🙂 Det setter jeg umåtelig stor pris på 🙂 <3 Stor klem til deg og fin torsdag!

    7. Skjenner meg godt igjen, detaljer altså. Spesielt kaffekoppene mine, alltid noen man legger sin elsk på 🙂 En annen favoritt er også telys, spesielt om vinteren og høsten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg