Annonse i samarbeid med MyMuse – Kode LENE20 gir dere 20% ut hele januar


Jeg har alltid hatt en greie for fint undertøy. Jeg har noe jeg kaller litt sånn hverdagsundertøy- og treningsundertøy og så har jeg undertøy for når jeg vil føle meg fresh, dates, vil pynte meg litt ekstra for noen etc.. Man føler seg jo alltid litt ekstra fresh med fint undertøy! Til hverdags- og trening så elsker jeg sånne sporty bomullssett som jeg ofte finner på feks Weekday, litt sånn Calvin Klein lookalike men ikke så dyre. Så vil jeg jo helst spare det fine undertøyet til litt finere anledninger.

Hvite, røde og sorte blonder er det det går i – jeg kjøper aldri bh’er med innlegg da jeg synes det er mye finere når blondene treffer rett på. I tillegg ønsker ikke jeg push up. Nå er det jo snart Valentines Day og selv om jeg aldri (??) har feiret det så ønsker jeg jo å overraske litt likevel, å ta i litt ekstra. Falt helt pladask for det hvite undertøyet her med suspender til.

Bh her truse hersuspender her ♥

Ellers er jo hvitt undertøy med blonder alltid en slager.
Elsk! Er så delikat! ♥ Bh hertruse her.

Jeg har en hel skuff med undertøy fra MyMuse som jeg er så fornøyd med, da har jeg orden på det fineste jeg eier og det er lettere å finne frem når jeg skal noe.

I januar har jeg basically bare jobbet, trent og jobbet – ikke vært særlig sosial. Vært mye hjemme og jobbet på kveldene og da er det ingenting som er bedre enn å ta på seg verdens mykeste sett som man kan daffe rundt i og føle seg komfortabel

Denne dressen er så fin og behagelig.
 ♥ Buksejakke

Husk at dere får 20% ved å bruke kode LENE20 ut januar. Så her kan dere både handle inn for og bare føle dere litt ekstra fresh – men kanskje også begynne å tenke litt på Valentines om det er noe dere pleier og feire pittelitt! 

Håper dere finner noe dere liker – størrelsene er helt normale synes jeg!

Love, Lene

6 kommentarer
    1. Hei! Shit, du er så nydelig. Til tross for risikoen for å sammenligne seg med deg, vil jeg kjøpe en av de hvitene settene. Men hva gjør du med suspendere, lar du bare trådene henge ned eller har du også strømper? Føler meg bare dum med strømper, men synes selve supender delen er fint. Håper på svar.

      1. TAKK Astrid! Så hyggelig 🙂 Strømper! Det er så hot! Akkurat her lot jeg de bare henge. De kan gjerne gjøre det også men er jo enda mer gjennomført med svarte strømper! <3 KLEM

    2. Siste bilde med undertøyet er jo greit masse push-up da Du bruker ofte kjoler som presser puppene opp også – så hva er greia med at du ikke liker push up? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg