40% på Safira By Lene Orvik

Annonse for egen smykkekolleksjon


HOHO, endelig kan jeg få lov å gi dere EN KNALL rabattkode på kolleksjonene mine, hele 40% (og den varer ut 28/11) Det er allerede 30% på kolleksjonen, men med LENEVIP så får dere 10 ekstra prosenter på toppen. Husk at det er fri frakt, og du betaler hverken toll eller moms. Kanskje du kan finne noen fine julegaver fra kolleksjonen? Eventuelt smykke deg selv til desembers mange morsomme happenings. Man blir jo alltid litt ekstra fin med smykker ♥ Jeg har laget en liten vlog, hvor jeg prøver på- og skravler om smykkene, så håper dere vil titte innom den.

Dere kan kjøpe pieces fra begge smykkekolleksjonene mine hos Safira, her.

Og her kommer noen deilige bilder, som forhåpentligvis kan være litt inspirerende også ♥
Link til begge kolleksjonene samlet får dere her, og husk at LENEVIP gir 10 ekstra % på toppen av de 30% som er der fra før.
Hoop earrings får dere her

Structure earrings her.


Vintage Gold er dessverre utsolgt, men mixed med sølv og gull får dere her, armbånd nummer to er dessverre også utsolgt, men neat bracelet (numer 3) får dere i sølv her.

Perleøredobberperlesmykke

Stone necklaceNeat necklace

Ønsker dere en fin mandags-kveld!

12 kommentarer
    1. Er så kjekt at du er mer tilbake på bloggen nå <3 Savner bare litt at du godkjenner kommentarer og kommuniserer med "oss" lesere mer 🙂 Mellom de skjeldne innleggene en stund nå (bortsett fra de siste dagene) så har det gått opptil over en uke før du svarer på spm.. Har fulgt deg fra starten og kontrasten er stor 🙂

      1. Ja, jeg kan bli bedre på det. Men prøver uansett å svare alle da <3 Selv om det kanskje til tider kommer litt sent <3 KLEM

    2. Jeg må bare si WOW.. Har sett på bilder du postet på bloggen din i oppstarten og sammenlignet med i dag og det er virkelig trist å se hvor mye du har fikset på utseendet. Altså, hvor mange tusen har du kastet bort på ansiktet ditt? Du har masse fillers, botox og juvederm i leppene. I tillegg ryktes det at du både har silikon og gjort noe med rumpa.. Det verste med det er at du benekter alt dette ovenfor lesere. Det er til å bli kvalm av!

      1. Vet du hva .. Jeg kommer ikke til å bruke tid eller energi på å forsvare meg mot en sånn tulle-kommentar. Men! Jeg vil veldig gjerne publisere den så andre lesere kan se at det fortsatt dessverre finnes massevis av nett-troll og mobbere der ute, og at til tross for det så er jeg er EVIG takknemlig for at jeg har snille, gode og støttende lesere som ikke driver med ryktespredning, drittslenging og usannheter på nett. TAKK til dere som har gode verdier i bunn <3

    3. Hei Lene,

      Nesten utsolgt for alle smykkene dine på Safia nå :/ Skal varelageret fylles opp igjen eller er jeg for sent til å kjøpe en ring jeg har hatt lyst på helt siden den ble lansert?

    4. Hei Lene! Jeg har bestilt dine produkter fra Safira, men ikke fått dem. Dette er nå snart to måneder siden, og dem er nesten umulig å få kontakt med både på mail og telefon. Ingen virker interesserte i verken å gi meg en forklaring eller å gi meg tilbake pengene. Hva kan jeg gjøre? Er det noen mulighet for at du kan viderebringe dette for meg?

    5. Hei Lene! Jeg har bestilt dine produkter fra Safira, men ikke fått dem. Dette er nå snart to måneder siden, og dem er nesten umulig å få kontakt med både på mail og telefon. Ingen virker interesserte i verken å gi meg en forklaring eller å gi meg tilbake pengene. Hva kan jeg gjøre? Er det noen mulighet for at du kan viderebringe dette for meg?
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg