40 days left!

Hei solstråler, og tusen takk for fine tilbakemeldinger på første episode av “Folkets 4-stjerners middag,” dere er skjønne! Jeg vil bare UNDERSTREKE at jeg IKKE gråt på TV! Hahaha, fy søren så sur jeg ble på TVNorge der en stund. Vi satt jo rundt ett bål, og hvem tror dere fikk all røyken i øynene? Joda, jeg. Og tårene sprutet og jeg så ingenting, haha. Men de har selvfølgelig klippet det til slik det ser ut som jeg strigråter under Annettes huldrahistorie. Flaut! Men men, la gå. Husk og følge med ikveld. Da synger jeg på TV, og det blir IKKE bra, så bare gled dere, hahaha .. Uansett. Idag er det kun 40 dager til tidenes USA tur sammen med jentene. Og jeg gleder meg som et lite barn! Aldri vært i USA før, så dette blir dødsspennende! Turen starter den 23 juni, og vi kommer ikke hjem før 9 juli – dvs 17 dager der borte, WOHOOO! Først drar vi til New York, og blir i 6 dager. Endelig er det min tur også, jippi! Deretter går turen til Miami hvor vi blir i 11 dager. I tillegg skal vi dra innom Bahamas, og muligens Key West. Altså, visst ikke dette blir tidenes jentetur, så vet søøøren ikke jeg! *Klappeihendene* I New York, skal vi bo midt på Times Square, og det blir fantastisk. Så sentralt! Elements Time Square West heter hotellet vi skal bo på der, og der er så fint .. Lyst og fint, med deilig utsikt, og ikke minst takterrasse. Deilig! I Miami skal vi bo rett på South Beach, så det er jo også perfekt. Digg å bo så sentralt! Her skal vi bo i leilighet alle 5, og hotellet heter Metropole Hotel Suites. Så fint der også! Så nå er det bare å glede seg. Hvilke New York og Miami tips har dere og komme med til oss da? Vi må jo få med oss MEST mulig, det er det ikke tvil om. 4 juli i Miami? JA TAKK ! Følg med senere på bloggen, for da skal jeg nemlig gi dere litt tips til hvordan DERE kan vinne en tur til New York via Libresse, juhu!    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg