God dag fra meg og verdens beste Levi jente ♥ Hun kom på besøk til mammaen sin igår, er så godt å ha lille tassen her. I natt har hun kommet krypende inntil meg, og det er så hyggelig! Vi koser oss!

Home, sweet home ♥15967281_10158543519380355_747492836_o15966921_10158543519660355_316517856_o15966949_10158543519385355_1668610032_oNå er ferien over, og jeg er klar for å ta fatt på det nye jobb året, og alt annet som hører til! Jeg har satt meg noen mål for året, og jeg gleder meg til å følge de. Det vil gjøre det enklere for meg å få en normal arbeidsdag, og jeg skal ikke la jobb ta styringen over fritiden min, for nå kjenner jeg at jeg, etter snart 7 år med blogging, trenger å gjøre noen grep for meg selv, sette litt regler. Arbeidsdagen skal ikke gå utover kveldene lengre, helgene skal holdes hellige, og jeg skal ikke stresse med jobb når jeg først er på ferie. Dette blir godt ♥ Så får jeg håpe for meg selv at jeg klarer å holde dette. Jeg tror nok det er godt for meg i det lange løp. Har dere noen spesielle nyttårsforsett / mål for 2017?

Alltid godt å komme hjem til leiligheten igjen etter ferie, har fått ryddet ut det lille jeg hadde av julen, og ila uken skal jeg fylle på med helt nye planter, og blomster – få litt liv igjen her. Det er jo ingen bombe at jeg har latt alle plantene mine dø, jeg er håpløs! Jeg venter forresten på nytt gulvteppe til stuen, som jeg skal ha under sofaen – det gleder jeg meg sånn til å få!

15942853_10158543519770355_1267670553_o15966802_10158543519825355_1810003440_o15935155_10158543519840355_1664890836_oHåper inngangen til den nye uken har vært fin ♥

24 kommentarer
    1. Hei Lene,

      Jeg lurte på om du husker størrelsen dere bestilte på Julius selen til Levi når dere hentet henne? Og bestilte dere så hun kunne ha den en stund, eller vokste hun fort ut av den? Kanskje lurt å bestille flere størrelser på engang tenkte jeg! 🙂

      1. Heia <3 Mini Mini, eller Mini.. Eller begge to kanskje tror jeg! Hun hadde den minien veldig lenge om jeg ikke husker heeeelt feil. Men ikke ta meg helt på ordet her 😀 Men ja, flere størrelser er bra! 🙂 Så kos med valp <3

    2. så fint du har det! hvor er den hvite skjenken fra? 🙂
      også et spørsmål om det rosa/hvite pleddet! jeg har det selv, men det mister så sjukt mye ull/hår… hele sofaen er full av lo etter det er brukt. Har du hatt samme problem?

      1. Hei, den er fra Bolia, heter Save 🙂 Ja, det loer helt sinnsykt mye! AIAI, jeg har kjøpt meg massevis av klesruller som jeg bruker hele tiden. Så har jeg jo Levi i tillegg så det er nok av lo og hundehår 😀

    3. Nydelig spisebord! Kan jeg få spørre om størrelsen på det ? Og hvor mange personer det er plass til rundt ?
      Knallfint!

    4. Hei og velkommen hjem fra ferie!
      Må innrømme at jeg var litt skeptisk da jeg så den nye fargen i stua di, men herregud så fresh det ble på de bildene du la ut i det innlegget her! Kjempe gøy og se at jeg møter meg sjøl litt i døra, spesielt med sånne annerledes farger. Døds kult:-)

      Jeg lurer egentlig på hva den hvite hylla di på veggen i spisestua heter? Og hvor du har kjøpt den?

      1. Hei, takk 🙂 Så bra, jeg er blitt så glad i denne fargen. Den er så lun <3 Den er fra Bolia 🙂 Jeg husker ikke helt hva den heter, men de har den der enda 🙂 Klemmer

    5. Er leiligheten din kald? Hvor mye penger i mnd må du bruke på strøm ca?
      Spør fordi vi har like gamle leiligheter og like varmeovner 😛 Og min leilighet ER så kald!!

    6. Vært leser på bloggen din i mange år. Men synes at oppdateringene kommer så mye sjeldnere enn før. Og mye av de samme tingene!

    7. Hei! Du har det så fint <3 Lurer på hvor lampen på det første bildet er fra? Og den svarte stolen på det siste bildet, samt det mørkeblå teppet/pelsen du har oppi? 🙂 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg