30 Days Challenge – day 8

♥  day 8: Et 3 år gammelt bilde av deg Når jeg skulle lete gjennom bildene for å finne et 3 år gammelt bilde av meg, måtte jeg nesten le litt. Det morsomste er jo at jeg har vært gjennom mange forskjellige hårfarger, hårlengder de sister 3 årene. Men likevel så ser jeg nesten lik ut idag som jeg gjorde for 3 år siden. Så det er tydelig at det er det lange håret med mange farger og spill i, som er min favoritt. Hihi. Hva synes dere da? Har jeg forandret meg mye? Bortsett fra at jeg ser 3 år eldre ut da ……… Gøy med tilbakeblikk! Nå får vi snart besøk av skjønne jenter her! Ha en HERLIG kveld ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg