30 Days Challenge – day 3

♥  day  3: Noe eller noen du savner Å bo i Oslo er helt fantastisk, jeg elsker å bo her – og det er her jeg vil bo resten av livet. Ihvertfall føles det sånn akkurat nå. Ulempen med å bo her, er jo at jeg bor så fryktelig langt vekke fra min elskede familie. Jeg savner hver og en av de, hver eneste dag. Det er vondt og ikke ha de i umiddelbar nærhet, og savner blir bare større og større for hver dag som går. Heldigvis er vi superflinke til å holde kontakten med hverandre – og hyppige besøk er viktig for både dem og meg. Men likevel er det jo et lite tomrom hver dag, når de ikke er i nærheten. Regner med jeg ikke er den eneste som føler dette? Tror nok vi er gaaanske mange i samme situasjon. Men, å savne er jo sunt, for da vet man jo virkelig å sette pris på de man er så uendelig glad i ♥ Min kjæreste, og beste familie som betyr ALT for meg i verden. 1. Min kjæreste pappa som jeg DIGGER over alt. Han er mitt store forbilde. ALLTID blid og fornøyd, ståpåvilje, like hyperaktiv som datteren og stiller opp for oss UANSETT hva! 2. Lillesøster Oda Sofie som er den skjønneste på jord, vi to har det alltid så gøy sammen og er verdens beste venner. 3. Stebror Arnt Vegar som bor i Bodø med sin fantastiske familie. Han kom inn i livet mitt da jeg var 7 år, og pappa møtte Sissel, og det er jeg SÅ glad for. 4. Stesøster Anniken som bare er helt fantastisk, så smart, flink og har beina godt plantet på jorden, hun har nettopp flyttet hjem igjen til Midsund hvor hun bor sammen med kjæresten sin. Skulle ønske hun kunne tatt turen til Oslo istedet, hihi. 5. Min herlige stemor Sissel gjennom 19 år, kunne virkelig ikke fått en bedre stemor enn henne. Hun er en fantastisk samtalepartner og støtter meg i alle sammenhenger. 6. Verdens beste storebror Chris Stian, som bor i Trondheim sammen med kjæresten sin Helene. Savner han hver eneste dag, men vi er vant til å bo vekke fra hverandre siden både jeg og han flyttet hjemmefra tidlig for å gå skole. 7. Min elskede mamma, som jeg er sååå fantastisk glad i. En mamma jeg aldri kunne klart meg uten. Med så mye omsorg og kjærlighet for barna sine, stiller opp for oss uansett hva det måtte være. 8. Kjæreste Andreasbror, som bor i Fræna sammen med mamma. En gutt av de få, som bare mestrer ALT han kommer borti, er så ufattelig stolt av han og alt han får til. Et ordentlig arbeidsjern er han også. Er det rart jeg savner denne fantastiske bunten av mennesker da? Ah, hva skulle jeg gjort uten de i livet mitt? Familie er nr 1 for meg, og jeg forguder hver og en av de sååå høyt ♥ Man må aldri ta noen for gitt, og jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er at man forteller hverandre at man er glade i hverandre. Familie er alt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg