30 Days Challenge : Day 2

Dette er så gøy det, og skikkelig motiverende! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? ♥ day 2: 10 fakta ingen vet om deg LET’S GO!

  • Jeg er alltid over gjennomsnittet glad/hyperaktiv, uansett tid på døgnet. (Bortsett fra når jeg sover da, såklart) Eller når jeg tenker meg om så er jeg litt hyperaktiv da også…
  • Refererer til punktet over : Det skjer ofte at jeg spretter opp av sengen, løper ut på stuen og bare … Står der? Fordi jeg er redd for noe jeg ikke vet hva er?! Hahaha, så våkner jeg til meg selv og bare.. Ja. Rister på hodet, fordi jeg skjønner hvor teit jeg er. Også går jeg og legger meg igjen. Haha, må jo bare le?! (Jeg er rar, for de som ikke skjønte det)
  • Jeg er over gjennomsnittet bekymret, hele tiden. For alt og alle. Tror nok det har en sammenheng med at jeg løper ut på stuen om natten og gjøre? Men jeg ble veldig bekymret etter at jeg var med i den bilulykken. For da så jeg hvor skjørt livet egentlig er..
  • Jeg er en VELDIG overbeskyttende storesøster, kanskje nesten litt for hønemor av og til. Er du sulten? Tørst? Sikker, sikker? Trøtt? Må du sove? Koser du deg? Ja.. Se det for dere. Helt ille. Meeen. Det kommer jo av kjærlighet da ♥
  • Jeg vekker Malene med skravlingen min hver morgen. Jeg skravler fra hun åpner øynene, til heisen lukkes. Hun våkner ihvertfall da?
  • Jeg er ALLTID klar for en fest og godt lag med gode venner. Og da mener jeg ALLTID.
  • Jeg blir aldri fyllesyk/klein. Jeg våkner som oftest ganske tidlig dagenderpå, og er i storform!
  • Når jeg bodde alene i etasjen over, før jeg og Malene flyttet sammen – satte jeg støvsugeren foran inngangsdøren. Fordi jeg var redd for at noen skulle komme inn? (Hallo, døren var låst??)
  • Jeg går alltid med peppersprayen i hånden om jeg går alene.
  • Jeg er en saltoman. Altså virkelig. Jeg bruker salt til alt.
Var det noe av dette dere ikke visste? Hadde vært gøy og hørt noen ting om dere også?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg