30 Days Challenge day 15, 16 & 17

♥ day 15: Rommet ditt Ah jeg ELSKER soverommet mitt. Jeg kunne nærmert bodd der inne. Ja, altså da mener jeg HELE tiden. Det ER så store fine vinduer der, og den herligste utsikten. Nå sover jeg faktisk uten gardiner fordi jeg elsker å legge meg + våkne til utsikten. Det er fantastisk. ♥ day 16: En sang du er skikkelig lei av Dette her var yndlingssangen min før jul, men jeg har rett og slett hørt den IHJEL, og nå er jeg SUPERLEI den. Men… Den er jo fryktelig fin likevel da.. Jeg skal jo på konsert med henne i slutten av mnd, så jeg får bare bli glad i den igjen .. http://youtu.be/yTCDVfMz15M ♥ day 17: 10 personer/gjenstander du ville tatt med på en øde øy På en øde øy hadde jeg ville tatt med meg : ♥ Tannbørsten min ♥ En stykk fin mann ♥ Familien min (de får gå under ett punkt, ellers hadde det blitt en lang liste, hihih) ♥ Solkrem, selvsagt ♥ Mat ♥ Drikke ♥ Solbriller, vil jo ikke skade øynene. ♥ Myggspray. Ihvertfall etter hendelsen i Egypt, ÆÆÆ, orker ikke klø meg fordervet…. ♥ Pappa, siden han kan og vet ALT ♥ Idoform, vil nødig ende opp med magetrøbbel HEAVEN! Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg