30 Days Challenge: Day 14

♥ day 14: Noe du er redd for Det er mye jeg er redd for. Men mest av alt, er jeg redd for å dø. Og for at noen som jeg er glad i skal dø eller bli syke. Det er min aller verste frykt i hele verden. Selv har jeg- som sikkert de fleste andre dødsangst, og det har nok mye med bilulykken jeg var med i da jeg var 12 år gammel. Siden den gang har jeg alltid vært ekstra redd for veldig mye. Både for meg selv, og for andre. Jeg er redd for å fly, som dere vet. Redd for å kjøre bil (ihvertfall om jeg sitter på med andre) ingen problem og kjøre selv faktisk, men alltid redd for hvilke folk jeg kan møte på på veien. Mat vet liksom aldri. Jeg kjører feks ALDRI forbi, det klarer jeg ikke. Jeg er redd for å ta båt, ferge, tog.. Egentlig alt som har med kjøretøy/trafikk og gjøre. Ikke så rart, siden jeg fikk meg en skikkelig støkk da jeg var veldig ung. Jeg måtte jo gå til psykolog i en alder av 12 år, rett og slett fordi jeg ikke turte og gjøre noe som helst! Pappa måtte kjøre meg til skolen husker jeg, for jeg var livredd for å ta skolebussen. Så jeg slet faktisk en periode etter ulykken, noe som selfølgelig er helt normalt. Jeg skrev et innlegg om ulykken i 2011, innlegget kan dere lese her. Heldigvis lider jeg ikke noe av ulykken nå, annet enn at jeg er veldig bekymret og redd for enkelte ting, men DET er sånn jeg lett takler! Så heldigvis kom jeg meg ganske styrket fra hele opplegget. Men jeg fikk meg jo en støkk på nytt etter den Tyrkia flyulykken… På merkeligvis har jeg egentlig kommet litt sterkere ut av det også.. På en måte. Jeg føler meg ikke SÅ redd for å fly nå, som jeg gjorde før. Men, jeg er jo alltid over gjennomsnittet bekymret… Uansett, jeg priser meg bare lykkelig for at jeg har kommet fra to ulykker med livet i behold, det er nok derfor jeg er så glad, blid og fornøyd, og derfor jeg setter sånn pris på hver minste ting i hverdagen ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg