3 timer i skogen

Hei og god mandag fra en meget grå hovedstad! Jeg sitter på Samson med en deilig kaffe og jobber – så da er den ikke så grå likevel ♥ På fredag hadde jeg som sagt middagsgjester og det ble en helt herlig kveld med herlige mennesker. Ombestemte meg på matfronten i siste liten, så ble pulled pork nachos med bbq-saus, maisstuing, guacamole og granateple og mango salsa. Det er altså så godt! Jeg skal lage det en annen dag og ta bilder til dere. Fokuset var på gjestene på fredag så da lå kamera et helt annet sted ♥

Min kjære Espen har endelig kommet hjem fra Spania hvor han har jobbet i 2 måneder, så i går tok vi oss en skikkelig tur i skogen, en 3 timers tur og idag er jeg støl som bare det. Men ahh så deilig å bruke søndagen sin på tur i deilige høstfarger og frisk luft. Vi gikk fra Frognerseteren og jobbet oss nedover. Så fin tur.

Er så godt for kropp og sjel – vi var så trøtte når vi satte oss på t- banen ned igjen at jeg tror begge kunne sovnet på et blunk ♥

Hallooo, forresten! Vi har fått oss familiehund! Altså, han er så søt. Ollie! Jeg gleder meg til å vise han til dere. Snart skal jeg komme meg hjemover. Besøke Henriette, Egil og Noah som har flyttet (kan nesten ikke snakke om det for det er så trist…..) Besøke Helen og lille fadderbarnet mitt, Iben, familien – og se Ollie ♥ Han er så søøøt og liten!

Håper dere får en fin uke. Deilig å starte mandagen med blanke ark, fylle opp to-do listen over alle gjøremål og get on to it!

Kjærleik fra meg ♥

11 kommentarer

Siste innlegg