3-retters middag

God morgen fra hotellsengen. Kunne sovet i denne sengen for alltid kjenner jeg. Store deilige puter som man bare kan forsvinne i . . Deilig! Sovnet kl 22.00 igår kveld jeg, helt utslått, hehe .. Så det ble en del søvn i natt, deilig å være utvhilt siden vi skal på SPA nå! Først hotellfrokost, så drar vi rett til Artesia SPA på Majorstuen. Hvor vi skal bade, ta jaquzzi, Rolf Ivar skal få massage og jeg skal ta ansiktsbehandling idag. Det gledes! Igår fikk vi som sagt servert 3-retters middag av hotellet. For en smaksopplevelse, helt nydelig. Det vi ikke visste, var at restauranten her ikke åpner før 15 november, så vi var de eneste som fikk lov å spise der! Fantastisk service fikk vi, vin, forrett, hovedrett og dessert. Heldige! Klar for middag! Her satt vi da. Med egen kokk og servitør. Heldige oss altså! Og maten var jo utsøkt. Mmm! Anbefaler å ta turen hit for å spise når det åpner her. Forrett : Laks med syltede grønnsaker. Hovedrett : Lam Dessert Så det ikke fantastisk ut? Ikke rart jeg sovnet tidlig etter dette måltiden, hihi . . Nå skal jeg komme meg opp fra sengen! Vi skrives senere idag. Ha en deilig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg