3 kjoler til sommeren

Annonse i samarbeid med Bubbleroom

Glaaaa’ onsdag! Sommer og sol på værmeldingene så langt jeg kan se, og sånt blir man jo bare superhappy av. Jeg har fått 3 fantastiske kjoler i posten idag som jeg gjerne vil dele med dere. Alle tre passer både til sommerfest / penere anledning og om du er gjest i bryllup. Det gjelder bare å pynte de opp, eller ned.

Jeg ELSKER denne!

Denne søte gule finner du her ♥

Om jeg skulle hatt denne i bryllup – hadde jeg valgt noen klassiske beige eller svarte pumps, med tilhørende klassisk veske, og gull accessories. Håret kan være både løst og oppsatt. Med en fin dressjakke i hvitt over skuldrene om det skulle bli kaldt til kvelden. Om jeg skulle hatt den på til en sommerfest hadde jeg enten valgt strappy wedges, eller åpne høye sandaler, og gjerne med en skinnjakke til for å tone den ned og rocke den litt opp – spørs jo helt i hvilken anledning man skal i. Denne kan man til og med ha på seg en vanlig sommerkveld med hvite, klassiske sneakers til! Så skjønn ♥ Og veldig fin også med et belte i livet for å løfte den litt opp om den skal være litt mer “rocket”

Samme kjole, bare i maxi – og helt fantastisk fine begge to. Jeg klarte ikke velge mellom beige-grå og peach, begge er like nydelige på hver sin måte.

Peach her ♥

Perfekt om du skal være bryllupsgjest spør du meg. Her hadde jeg også hatt klassiske pumps til, svart eller beige. Slik man kommer litt opp i høyden. Så fint med litt store øredobber til, og både løst og oppsatt passer også her. Til en deilig sommeranledning, tror jeg at jeg hadde fått for sandaler og en typ kurv-veske som jeg viser på det ene bildet her. Fantasien har ingen grenser – her gjelder det å style det akkurat slik man selv vil og føler seg vel i. Men med én av disse 3 kjolene er du nydelig uansett hva du skulle velge.

Beige-grå her ♥

Tre helt klare favoritter ♥ Hvilken er din favoritt av disse? Og er du så heldig at du skal i både bryllup og sommerfester / andre type anledninger? Da kan du også se mer utvalg av kjoler her til overkommelige priser!

Solskinnsklem og ønske om en fin dag videre!

10 kommentarer
    1. Hei fineste deg
      Likte kjolene veldig godt! ☺️ Kan jeg spørre hvilken størrelse du gikk for? Er litt usikker om jeg skal kjøpe XS eller S (vipper alltid mellom de to)
      Tusen takk på forhånd!

    2. Hei! Er den i ‘champagne’ for hvit til å ha i bryllup – eller fremstår den slik som på bildene på nettsidene (mer beige/champagne)? Takk 🙂

      1. Hei, det er nok filteret som gjør den litt hvitere, jeg synes det går helt fint til bryllup 🙂 KLEM

    3. Hei,
      Lurte på om du kunne kommet med tips til hvordan du ville stylet en mørkeblå kort kjole til bryllup? Farge på sko, veske osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg