3 favoritter

3 nye favoritter i garderoben og på baderomshyllen ♥ Perfekt til sommeren alle tre. En deilig sommerkjole med søte prikker, kombinert med Gucci belte (som jeg endelig fikk tak i!) og en fantastisk kokoslignende parfyme. Jeg er en sucker for gode parfymer, og denne sniker seg til å bli en herlig sommerfavoritt.

Kjole fra Zara • Belte Gucci


Parfyme fra Replica • Beach Walk / Sun Kissed Salt Skin

Jeg er hos frisøren i skrivende stund. Nyter deilige sommerdager i fineOslo og imorgen venter Stavern og Kygo ♥ Det gleder jeg meg til. Hørt at Stavern er helt nydelig idyllisk!

14 kommentarer
    1. Har læst din blog i et par år nu, men synes desværre at dine indlæg de sidste måneder, har været for ensformige – lidt overfladiske (uden rigtig indhold), hvis du forstår? Dette er ikke negativ ment, men synes der mangler lidt mere dybde i dine indlæg og ikke bare “sommerens favoritte”, “i min toilettaske”, “mine favs” osv. 🙂

      Ellers glæder jeg mig til oppusningen din – planerne dine lyder helt rå <3

    2. Hei! Hvor mye betalte du for beltet? Vurderer å kjøpe det i LA, men er usikker på om det lønner seg å kjøpe det her eller i Oslo.. Det er såå fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg