<3

Hei! Et lite vink fra NY! Herregud i morgen kommer skatten min!! Maria lander imorgen kveld og skal være her i 10 dager! Det blir helt magisk. Gleder meg til å vise henne byen på min måte. 

Håper dere har det bra? I det siste så har jeg jobbet en del på en kreativ idé jeg fikk mens jeg tasset rundt i gatene her! Blir så inspirert. Her en kveld satt jeg nesten tre timer på en fortauskant i Soho med macen, jazz på ørene og skrev og skrev! For en stund tilbake så fikk jeg faktisk tilbud om å skrive en bok! Jeg hadde til og med kontrakten i boks. Jeg trakk meg til slutt, fordi det var ikke riktig tid! På den tiden så var hodet okkupert med så mye annet og jeg mener at skriving må komme når man er inspirert og har noe å dele og ikke bare fordi man har en deadline. Det blir for mye press og ikke ekte, synes jeg. Jeg er nok på et sted i livet nå hvor jeg godt kunne tenke meg å skrive en bok – men jeg tenker jeg at den andre idéen min får komme først i rekken og deretter er det mer naturlig med en oppfølger av en bok. 

Jeg bare føler at jeg vil bidra med noe mer, bruke de egenskapene jeg har og erfaringene jeg har gjort meg og hjelpe andre på en mer nyttig måte om dere forstår? 

Uansett – NY gir meg så mye tankerom, jeg har fått klarnet hodet på så mange plan. Er så glad for den tiden jeg har hatt og har her. Jeg koser meg hver eneste dag! 

Har fått meg flere bekjente / venner / venninner. Både fra Norge, Sverige, NY, Australia, California you name it! Det er så gøy å bli kjent med nye mennesker. 

Middag sammen med fantastiske Paulina fra Sverige!

Nytt favorittsted! Den maten her! Bocaphe. Anbefales om dere er i NY
Blomkål”ris”, grønnsaker, biff og trøffel! Altså – beste jeg har smakt her hittil! De har så mye digg på menyen. Elsk

Ellers så trener jeg hver dag, spiser kilosvis(!!!) med vannmelon hver dag, sykler hele tiden (føler meg som en skikkelig New Yorker i gatene haha) og ja – bare kost meg! Og så jobber jeg selvsagt med businessen i Norge i tillegg. Fin fin balanse! 

Håper dere har det fint og at dere har fått finere vær! Vet det haglet i Ålesund for et par dager siden! Aiiii ai! 

Begge kjolene er fra Reformation og hatten er fra HM <3

Masse klemmer! 

16 kommentarer
    1. Hei beatiful! ❤️ Åhhh, den rødfargen var bra fin på deg! Wow! Og den maten så veldig yammi ut! Mmmm! Bra du koser deg! Her i Trøndelag har vi ikke hatt godvær på 3 uker!!!!! Fyyyy søren!!! Feiret du 4. Juli noe da? Digger deg vakre, gode deg! God klem!❤️

    2. Så fint å se hvordan du koser deg. inspirer til å gjøre noe lignende, bare reise vekk 🙂
      Hvordan blir du kjent med de nye vennene du får?

    3. Fineste, Lenemoren! <3 Så godt å høre at du bare koser deg og nyter det til det fulle. Det der må være en opplevelse og ikke minst gi minner for livet. Eg tror alle hadde hatt godt av å gjøre noe slikt. Lære å kjenne seg selv på en annen måte og utfordre seg selv. Du er skikkelig sporty altså som tok sjansen og bare dro, løøøv it. Kjekt å følge med på eventyret ditt 🙂
      Her hjemme nærma vi oss termin, bare 40 dager igjen til mini kommer. Formen er heldigvis utrolig bra. Håper på liiiitt mer sol og varme siden eg ikke kan dra langt avgårde. Fødsel kan skje anyyytime. Send over en dose sol og varme til Bergen er du snill, hiihii.. Men vi nyte avslappende dager, kos med venner og familie og gjør klart det siste til småen.
      Kos deg masse videre i NY <3

      1. Hei fine Lisa, tusen takk for koselig kommentar. 40 dager bare! Hjelp tiden flyr avgårde. Dette blir spennende 🙂 Jeg er så glad jeg valgte å dra hit. Beste avgjørelsen jeg har tatt for meg selv 🙂 Jeg sender en dose sol, deilige varmegrader og masse lykke til med fødselen når den tiden kommer!! <3 <3 Stor klem til deg søting!

    4. Hei! Kan du være så snill å skrive mer om trening, og ikke minst kosthold? Du har SÅ fin kropp så jeg vil gjerne høre litt om hva du gjør;)

      1. Hei! 🙂 Jeg prøver å ha et balansert liv, det er viktig og kose seg, og unne seg det man vil – men også viktig for meg å trene jevnt 🙂 Jeg gjør en blanding av kardio og styrke. Prøver å holde meg unna brød og sukker – spiser relativt sunt ellers. And thats it <3 🙂 Tusen takk for fine ord! Jeg tror det er viktig å fine "sin" greie – som man trives med. Men å kutte sukker og ellers karbs synes jeg er bra for meg 🙂

    5. Hei! Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvordan du har fått deg venner og blitt kjent med nye folk? Syntes det hadde vært veldig interessant og høre, i og med at jeg synes det er veldig vanskelig æ bli kjent med andre utenfor skole/jobb og lignende, og særlig utfordrende når man er på en helt ny plass!

      1. Hei! Ja, det kan jeg gjøre etterhvert! Jeg tror at når man først blir kjent med en/eller flere så baller det liksom litt på seg? <3 Men jeg skal absolutt skrive noen ord 🙂 <3

    6. Hei! Virker som du nyter tiden i NY! Jeg trodde du skulle oppdatere «mer» når du var der, eller var ikke det meningen? 🙂 Hadde vert gøy å følge mer med daglig ikke bare få en oppdatering en gang i uken på hva du har trent/spist osv.

    7. Heisann! Vi skal dra til Tulum i to uker og har fått med meg at de fleste steder tar kontanter (lurt å ha kontanter) har du tips om hvor mye det er lurt å ta ut ?
      Klem

      1. Hei, så deilig! Ja de minibankene der er ikke til å stole på! Ta ut på flyplassen. Har blitt forsøkt svindlet etter å ha brukt minibankene der.. 😀 Du må ha penger til taxi, som du sikkert kommer til å ta en del. Noen spisesteder tar kun cash.. Men hvor mye, vanskelig å si? Dumt å ta for mye og, men du kan jo sikkert veksle det inn igjen til norske? <3

    8. Hei Lene! Har du noen gode jazzspillelister (på spotify f.eks.) som du vil anbefale? Jeg er så eeevig lei all den mainstreame musikken som er på det meste av ferdiglagde lister der, haha. Jeg har lett litt rundt der etter gode jazz-lister, men har ikke funnet noen jeg har elsket helt enda! Hvilke er dine favoritter?

    9. Hei! Lurer veldig på hvordan kjolene fra reformation er i størrelsen? 🙂 Skal bestille, og greit å ikke bomme helt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg