<3

Hei ♥ I skrivende stund sitter jeg ute på en superkoselig restaurant i Soho. Første dag helt alene siden jeg kom, og første gang  jeg spiser middag ute, alene! Det har jeg aldri gjort før faktisk, men det er en første gang for alt! Nå har jeg macen min, så det er kanskje litt juks? Uansett så føles det bra for meg å gjøre det, for meg!

Idag har jeg solt meg, kost meg på hotellet, strollet i gatene, tenkt over livet, snakket tre ganger på facetime med folk hjemme. Det er ganske magisk egentlig, alt sammen! Eneste som er uvant er og ikke ha vennene sine her. Familien har jeg liksom blitt vant til å være borte fra etter så mange år – jeg er jo ekstremt sosial, så det er litt rart.  Men alt er en læring og jeg gleder meg til hver nye dag her.

I morgen er det mandag og fri hjemme i Norge, men jeg skal gjøre som alle andre her, ha vanlig hverdag. Tror det er veldig bra å få på plass litt rutiner nå. I morgen skal  jeg teste Barrys i Tribeca! Jeg har så mange steder jeg skal teste hva gjelder trening, virker som det er så sinnsykt mange gøye ting å prøve her, og jeg elsker jo å trene. Så skal jeg jobbe. Sitte på en café og jobbe, gleder meg. Vi har full sommer her,  bare rusler rundt og koser meg i det varme været.

Det har vært helg magisk å ha Ragnhild her, hun reiste fredag – savner å ha henne her ♥

Jeg begynner å få ganske mange bra steder / restauranter på listen min her nå, så om det er ønskelig skal jeg selvsagt lage en NY-guide!

Zucchini Fritters, hello! Pannekaker med avokado og egg. Så godt!

Vi har spist på så mange deilige steder. Her er vi på en Italiensk en.  Veldig fornøyd som dere ser ♥

Fredagskveld og i går var superhyggelig og sosialt, og idag er det Lene alene ♥  Føler det er så mye å oppleve her, vet snart ikke hvor jeg skal begynne. Klokken er snart 20, så nå skal jeg tusle hjem til mitt fantastiske hotell (kan varmt anbefale Public i Soho!) finne boken min, ta på meg noe chill og lese litt i en av de svære sofaene i loungen på hotellet. Kanskje med ett glass rødvin til  ♥ Kos!

Min favorittbutikk hittil er uten tvil Reformation, og der kjøpte jeg denne kjolen.

Og her er forresten bilder av rommet på Public Hotel. Fra sengen har jeg utsikt over skyline, så der koser jeg meg veldig ♥

Håper dere får en fin fridag i morgen ♥

Kjærleik fra Spring Street i vakre Soho!

20 kommentarer
      1. Aldeles ikke, jeg er en selvstendig jente og hadde aldri valgt en kjæreste på grunnlag av hva han jobber med eller hvor mye penger han har. Sånt bryr jeg meg ikke om. Jeg er i NY for å utfordre meg selv, gjøre nye ting, blir inspirert og vokse. 🙂

    1. Ser ut som du koser deg masse, så bra!
      Skal du leie noe under oppholdet eller kun bo på hotell?

      Lykke til videre på din magiske reise

    2. Ser du bor på hotell, skal du fortsette med det under hele oppholdet eller tenker du å leie leilighet etter hvert?:)
      Kos deg

    3. Fint innlegg, jeg liker når du bare «skravler» med leserne! 🙂 Er så nysgjerrig på å høre mer om oppholdet. Skal du finne deg leilighet? Håper du deler de litt tøffere/ensomme tidene også – hvis de kommer da 🙂 lykke til!

    4. Hvor lenge skal du være der? Husker du skrev at du skulle flytte dit? Blir spennende å være med deg på leilighetsjakt i New York

    5. Synes du er tøff som faktisk bare reiser til New York alene, skulle ønske jeg torde det samme! Livet er nå, og godt å se at du nyter det
      Klem!

    6. Åååh, håper du nyter maks! En av mine Bucketlist goals er å bo i New York i minimum en mnd og bare oppleve alt byen har å by på, helst fra den lokale siden! Laget en egen NYC Bucketlist som er postet på bloggen min og kan anbefale siden spottedbylocals.com – mange tips fra lokale New Yorkere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg