2XU FAV

Annonse
Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetTightstoppcapssko  

Som ambassadør for Tights.no – er jeg så heldig å få velge meg ut fresht treningstøy til treningene mine. Dere vet jo hvor glad jeg er i treningstøy! 2XU tightsene er blitt mine absolutte favoritter, og nå har det kommet en ny en, i grå! Den er så kul. Og med en enkel hvit singlet, hvit caps og coole sneakers føler jeg meg treningsfresh ♥ Fint med en hvit jakke til, eller en kort edgy treningsgenser, det tasser nemlig jeg rundt i nå. Uten på den hvite treningstoppen. Just a tip ♥

Processed with VSCOcam with s2 presetProcessed with VSCOcam with s2 presetGod trening ♥

5 kommentarer
    1. Hei Lene! Gratulerer SÅ mye med ny leilighet! FY flate så delikat og lekkert!! Dere har virkelig god smak. Gleder meg masse til å se mer. Jeg lurer imidlertid på en topp du hadde på deg i helga. Den gul/oransje med dyp utrigning. Jeg så noen hadde kommentert at den kunne være fra Zara, stemmer det? Jeg finner den ikke på nettbutikken deres, men kanskje den ikke ligger der. Den var bare så nydelig på deg! Fikk veldig lyst på denne selv. 🙂 Ha en fortsatt fin kveld flotte du!! Du sprer så mye glede med bloggen, snapchat og Instagram! Blir rett og slett glad av å se deg, hihi. Keep up like this 🙂

    2. Hei,
      Hvilken farge har dere på veggen i stuen? Veldig fin!
      Gleder meg til mer updates av leiligheten, trenger inspo

    3. Hei! Så flott leilighet. For en stilig og gjennomført stil. Mener å huske du spurte om tips til freshe såper til badet. Tenkte bare tipse deg om såpene fra Compagnie De Provence, Denne her: https://www.blivakker.no/product/compagnie-de-provence/3058707/compagnie-de-provence-liquid-soap-with-olive-oil-anise-patchouli-500ml
      med gull hadde tatt seg godt ut på badet deres. Dessuten luker de himmelsk. Finnes også matchende håndkrem en kan ved siden :-):-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg