26-Nov-12

♥ Jeg vil bare få sagt tusen takk for at dere er så omtenksomme og gode som dere er. Tusen takk for fine, og støttende kommentarer. Det varmer veldig. Det er en trist tid, men heldigvis har jeg og Rolf Ivar støtte i hverandre, vi har familier og verdens beste venner som støtter oss. Venninnene mine er bare ubeskrivelig gode å ha i disse tider, og jeg setter så utrolig stor pris på all støtte de gir. Det samme gjelder den fine familien min. Godt og tenke på hvor mange som bryr seg. Imorgen drar jeg tilbake til Oslo. Eller .. Hjem. Det er jo Oslo som blir hjem nå fremover. Veldig rart, vemodig og trist. Vi går en uvant, og merkelig tid i møte nå .. Så kvelden skal kun brukes sammen med Rolf Ivar. Gruer meg veldig til morgendagen, og håper dere kan ha litt tålmodighet med meg fremover .. Selv om jeg regner med det, for dere er så gode! Håper dere har det bra ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg