26 år og sengeliggende

Hipp, hipp hurra! Idag er det 26 år siden denne jenta kom til verden  ♥ Til tross for at jeg er sengeliggende idag med ødelagt rygg (kommer med alderen eller? Haha begynner å bli gammel jeg nå … Knis) så har jeg likevel hatt en superduper herlig start på dagen! Jeg blir så rørt og glad av alle søte mennesker som ringer og sender meldinger, det er så utrolig koselig. Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt. Blir nesten litt sentimental her jeg ligger . . Familie som ringer tidlig på morgenen, verdens beste roomie som kommer med en fantastisk bursdagsgave til meg, blomster på døren. Jeg er bare så utrolig heldig! Jeg vil ha bursdag hver dag jeg ♥  Snille, snille Rolf Ivar som sendte meg roser på døren. Skal innrømme at tårene presset på da ja . . Så søtt! Malene og Helen traff blink med denne skjønne gaven fra Victoria Secret. They know me to well! I tillegg har jeg fått penger, film og verdens beste sengetøy fra Home & Cottage. Så jeg må jammen si denne dagen har startet … Perfekt! Godterier og sugar baby! Som sagt, disse jentene kjenner meg for godt. Hihi. Idag ble det godteri til frokost! Alt er lov når man er bursdagsbarn? Jeg er så GLAD! Dagen skal feires med søte jenter, god mat og drinker på SüdØst ikveld, glede  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg