23 februar

Tjoho, og god ettermiddag!! Har hatt en superfin dag på jobb idag, filmingen gikk kjempebra og yrket klarte jeg og mestre, hehe .. Ikke så vanskelig siden jeg tross alt har jobbet i butikk i 5 år , det skulle nesten bare mangle at jeg mestret det. Men spennende å prøve noe nytt, absolutt! Gikk ut derfra med to nye hårsmykker som jeg kaller det, har egentlig ikke vært så fan av det, men nå derimot – etter å ha prøvd de, ble jeg med ett litt mer interessert . . Det er ganske fint faktisk .. Disse legger seg ved hårfestet, så de går ikke helt ned i pannen. Lene likes! Ps . . Dere ser det sikkert ut ifra første bildet – men jeg har kjøpt meg BLITS idag, weee !! Endelig har jeg makket meg til det, og guuuriland så fantastisk det er. Jeg skal aldri mer ta bilder uten blits. IIK. Lys, lys, lyyys! Genser & skjørt BIK BOK (skjørtet er fra ifjor..) Ser dere forskjellen fra de andre bildene eller? Vet ihvertfall hva jeg skal bruke ettermiddagen på. Testing, testing.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg