Uten navn-21Uten navn-24Uten navn-23Uten navn-25 Uten navn-22Sett fra Nanushka // Veske YSL // Sandaler Birkenstock // Øredobber Bik Bok By Lene Orvik

God morgen dere ♥ Våknet opp til helt blå himmel nå nettopp, det er så deilig! Og vi er veldig klar for sol og strand på Nasimi Beach ute på palmen. Det blir så digg!

Igår brukte vi dagen på Dubai Mall, ble litt shopping men ikke like mye som sist. Sikret meg blant annet et rød/orange Kurt Geiger sko i mykt skinn, sinnsykt fine! Viser dere senere. På kvelden spiste vi middag på Buddah Bar, og deretter dro vi på Siddharta (elsker det stedet) og en liten tur på White Room.

Har dere det fint?

6 kommentarer
    1. Hei <3 Jeg gleder meg såå mye til kolleksjonen din, men lurte på en liten ting. Kommer den sorte bikinitrusen i flere farger? Og hva koster den? Klem

    2. Jeg så deg faktisk på Siddharta 🙂 Dro dit etter tips fra deg fra sist du var i Dubai, og det er helt klart et av de kuleste stedene jeg noen gang har vært! Dubai er jo helt fantastisk! Dro hjem til Norge igår, savn allerede:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg