Heiheihei fine, gode leserene mine ♥ For en helg! Har hatt det så utrolig kjekt altså, mange gode minner fra denne helgen. Idag skal jeg bare kose meg hjemme, rydde og vaske, jobbe, spise god mat og spille Mario. Gard kommer ikke hjem før sent ikveld, men gleder meg såå mye til å se han igjen etter fem dager borte. Hatt noen hyggelige dager med venninnene, og det er jo gull verdt.

FOR et vellykket utsalg igår forresten! Ufattelig gøy å se SÅ MANGE! Wææ, helt overveldet over den lange køen. I tillegg var det jo så nydelig vær ute også, så da ble det litt ekstra god stemning. Mange søte og skjønne jenter, og jeg følte jeg fikk snakket litt med alle som kom og handlet med meg. Så kjekt! Fikk solgt alt! Bortsett fra noen få plagg. Helt fantastisk! Her er gårsdagens som jeg faktisk glemte å ta bilder av igår, når det var strålende og digg vær ute! Så jeg hoppet i det idag og tvinget Lise til å ta noen antrekksbilder, og deeet var bitkaldt, snø igjen liksom? Hehe godt vi tok bilder rett uten for inngangsdøren, slik det bare var å smette inn igjen etterpå ♥

Uten navn-27Uten navn-26 Uten navn-30Uten navn-29Uten navn-32Topp Lene Orvik collection // Bukse Lindex // Pumps Nelly // Veske Proenza Schouler // Kåpe Bik Bok By Lene Orvik

6 kommentarer
    1. Vanvittig fin på det øverste bilde der:) Stilig antrekk selv om ja så kaldt ut med de skoene var de veldig fine:):) Er de gode gå i? Jeg går mye i hæler,men slike sko sliter jeg med får er så vonde å er dumt for så mange fine slike typer:) De her var jo så stilige

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg