21 desember

Hei godtfolk! Ah, kun 3 dager igjen til JUUUL, og alle julegavene er i boks! Vel, nesten alle.. Mangler èn, som jeg skal fikse i morgen. Gleder meg, gleder meg, gleder meg til å være sammen med familie og venner! Og ikke minst til pakkene!! Idag fikk jeg skoene mine fra Nelly, i beige.. Ble så forelsket at jeg kjøpte dem i ett nr for store.. Ventet noen uker på at de skulle få inn 36, men ble utålmodig, og kjøpte like greit 37, får bruke noen tykke sokker i.. Men de er SÅÅÅ fine, bare se!


Disse kommer jeg nok til å bruke ofte!

Outfit fra BIK BOK / Sko Zara

Idag ble jeg overrasket av min kjære tante, som plutselig sto foran meg på jobb, med denne fine blomsterbuketten! Søte, snille tante.

Blir helt rørt av sånt jeg..

Håper dere har en fin tirsdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg