2020 let’s go!

TO hele uker med fri. Herregud så godt det har vært for kropp, sjel og ikke minst for hodet. Det er alltid bra med litt fri, for alle. Kvalitetstid med familien, tillate seg selv og være litt lat, spise, skravle, sove. Alle trenger det i blant, til og med jeg.. Selv om jeg har kjent på en rastløshet siden julen begynte.. 😀 (Så da var det bra jeg kom meg ut på ski 2 nyttårsdag)

Jeg er- og har alltid vært en kremmer siden jeg var ganske ung, jeg jobber alltid hardt for å nå mine mål i forhold til mitt eget firma. Det er jo kun jeg som kan sørge for at firmaet går bra, ingen andre, og det gir meg en sinnssyk driv! Kanskje det ikke alltid vises her på bloggen, fordi jeg blogger mindre etc, og tar ikke alltid dere med på hva jeg faktisk driver med hele tiden. Men jeg vil si at jeg lever virkelig for jobben min og er dedikert i alt jeg gjør, det er mye som foregår bak kulissene var jeg tenkt på å si.

Og alltid sette seg personlige mål, ha ambisjoner og driv, å være fokusert. Gjennomføringsvilje er den sterkeste egenskapen man kan ha for å få til det man vil, tenkt på det! Du kan bestemme deg for hva du vil, så er det opp til deg å gjennomføre det – jeg er sikker på du kan få til akkurat det du vil! I tillegg til gjennomføringsvilje må man være bevisst. Jeg tenker alltid sånn at om det er noe jeg vil få til, så skal jeg få til det, det finnes ikke noe annet alternativ. Det krever en kombinasjon av  gjennomføringsvilje og handling, mange timer med arbeid. Men jo mer man jobber, jo sultnere blir man! Ikke sant?? I hvertfall om man gjør noe man virkelig trives med, og elsker.

Se for dere en uke med masse jobb, man er produktiv, effektiv, kreativ – man er på topp! I tillegg så trener man, spiser sunt, får i seg nok vann, er flink å legge seg tidlig, få nok søvn. Man rekker til og med å holde alt i orden hjemme, med husarbeid og andre ting som må gjøres. Er ikke det bare den ALLER BESTE følelsen?! Jeg elsker å ta meg fri, slappe av, hvile hodet – og det har tatt mange år før jeg har kommet hvor jeg er i dag, at jeg faktisk klarer det. For meg selv! Men la meg også si, jeg kjeder meg lett – jeg vil gjøre ting! Jeg vil fylle dagene, jeg driver av å ha mye og gjøre – det gjør meg lykkelig! Jeg liker å føle at kroppen og hodet er i gang, at jeg får bevegd meg fysisk, og at hodet får jobbet. DET elsker jeg. Så at hverdagen er i gang igjen nå, gjør meg latterlig giret! Man kan lett bli tiltaksløs og lat om man ikke holder seg i gang, jeg ble det i julen – og det var fint for noen dager slik jeg fikk hvile – men jeg personlig liker ikke den følelsen.

Nå går jeg inn i en måned med masse jobb, trening for å holde meg i gang, sunn mat for å føle meg bedre og en alkoholfri måned fra idag av. Nå skal kroppen renses! ♥ Det blir skiturer, Barrys, Pilates (kan noen anbefale meg det beste stedet i Oslo tro?) og ja en ordentlig bra start. Jeg har ikke noen spesielle nyttårsforsetter – jeg ønsker egentlig bare å fortsette i det tempoet som jeg som regel gjør, bare sette opp ett lite gir til, for jeg vet at det er da jeg føler meg som lykkeligst.

Har dere satt dere noen mål? ♥

OG PS! … Jeg laget noen sinnsyke fluffy pannekaker her på nyttårsaften – noen som er keen på oppskrift??

13 kommentarer
      1. Hver dag er helt forskjellig. Jeg jobber hele tiden for nye mål, nye kunder. Jeg gjør regnskap, jeg jobber tett sammen med United Influencers og kundene de signerer på mine vegne. I fjor hadde jeg ca 30. kunder som man skal opprettholde kontakten med, gå i møter, workshops. Jeg er i tett dialog med kampanje-avdelingen til UI i forhold til posting, kampanjer o.l. I tillegg så driver jeg med design på si, både smykker og klær jevnlig. I tillegg skal jeg opprettholde SOME kanalene og svare på alle henvendelser jeg får der 🙂 Nå har jeg jo også på si jobbet med podcast og konsept der som krever presentasjoner, mæter, workshops + at man skal komme til enighet i kontrakter osv. Det er alltid mange baller i luften og det er noe jeg virkelig elsker – så dagene går i ett med alt mulig! Nå jobber jeg med noe spennende som lanseres i mai, og skal i enda ett møte om noe annet jeg har lyst å lansere 🙂 I tillegg er det jo starten på 2020 og da sitter man med strategier for året + årsregnskap etc. Så det går i ett. Og det er VELDIG moro! <3

    1. Godt nyttår, vakre Lene❤️ Når kommer podcasten? Jeg gleder meg sånn til å høre. Klemmer til deg

      1. Godt nyttår Marie! Den begynner jeg å spille inn enten neste uke eller uken etter 🙂 Så håper og tror det kommer episoder i februar ca 🙂 <3 Wuhuuu!

    2. Du er så fin og god du Lene! Gleder meg til podcast 🙂 Ellers må du gjerne ha flere youtube videoer, der du prater om personlige ting. Vil se mer av deg! Hehe…

      1. Hei Kristin! Åh dette trengte jeg å høre nå! Motivasjon! Gleder meg til podcast selv, det blir en kombo av pod og vlog! 🙂 Hohoooo!

    3. Det nederste antrekket var så fint, kan jeg spørre hvilken (nett)butikk det er kjøpt i? Spesielt den hvite swix genseren(A) Du stråler! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg