2016 RECAP

For et år! Jeg er så takknemlig for denne bloggen, for den gir meg alltid en mulighet til å gå tilbake, mimre, huske på hvor heldig man er, se på bilder – utrolig hyggelig egentlig ♥ Her kommer høydepunkter fra mitt 2016 år.

Januar :
København tur med Henriette, Maria og Lisa – Vixen Blog Awards med fine folk ♥PicMonkey Collage-32

Februar :
Et av årets absolutt store høydepunkt som gav ekstra mening i livet. Levi ♥ Oppussingen av leiligheten var i gang for fullt, og det begynte endelig å se ut som en leilighet etter alt kaoset i flere måneder. PicMonkey Collage-33

Mars :
Endelig innflytting i ny, fresh og amazing leilighet! Påske på fjellet med lille Leviskatt ♥PicMonkey Collage-34PicMonkey Collage-35

April :
Midsundtur med Levi! Shoot for skokolleksjonen min.PicMonkey Collage-36

Mai :
Dubaitur med Espen! 17 mai fest hjemme med alle nære og kjære. Maria sitt utdrikkingslag i Barcelona.PicMonkey Collage-37PicMonkey Collage-38
Juni :
Tur til Bergen – Bryllup i Visby til Hege og Joel.PicMonkey Collage-39

Juli :
Sommerferie! Monaco, Marbella, Midsund, Ålesund og bryllup til mine to fantastiske Maria og Erik ♥PicMonkey Collage-41PicMonkey Collage-40August :
Barcelona og Buddymoon!PicMonkey Collage-42

September :
Shoot for klokkekolleksjon. Maling av vegger i leiligheten ♥ Samt nye møbler! Bryllup i Stavanger og Stockholm tur.PicMonkey Collage-43Oktober :
LA, Singapore, HK, Lene & Jørgen ♥ Berlin. Ferdig med maling og nye møbler til leiligheten!PicMonkey Collage-44PicMonkey Collage-45PicMonkey Collage-46November :
Høst samt litt snø, og litt julestemning, Midsundtur, Farris BadPicMonkey Collage-47Desember :
New York, Hjem til jul, Morsomme julefester ♥PicMonkey Collage-48Dette året har vært preget av både nedturer og oppturer. Men jeg er så heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt. Alt jeg får oppleve, alle muligheter, minner, opplevelser. Jeg er så utrolig takknemlig for alt det fine.

Jeg gleder meg til 2017 ♥

2 kommentarer
    1. Hei Lene!

      Jeg lurte på om du kunne anbefale noen gode restauranter i oslo?

      På 30 års dagen til kjæresten min skal vi sove på The Thief også vil jeg ta han med på en fin restaurant, men med gode og litt store måltider. Ikke Maemo stil og prise. Men litt mer cassual.
      Og kanskje ikke så langt unna The Thief. Noen forslag?
      Helst med endel utvalg på menyen.
      Takk 😀

      1. Hei! Åg så hyggelig 🙂 Bokbacka, Sawan, Dinner, SudØst, Asia, Hanami, Bølgen & Moi, er så mange gode!! <3 Du kan sjekke disse, og se om det er noe som kan falle i smak 🙂 Champagneria er også hyggelig, den på Solli!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg