2014 – part one

Januar :
Startet det nye året på Geilo, deretter var det bare å sette igang med trening etter en lat jul, weekend på Beitostølen med skiturer og gode venner. Var også blant annet på Costume Awards og Vixen Blogawards.

Februar :
Paristur med Hege, Renate og Kathrine. Geilo og spa sammen med Gard, vi fikk peisen i hus endelig! Bursdagsfeiring sammen med jentene mine, og jentetur til Hemsedal. Paris


Geilo



Peisen endelig på plass

Bursdagsfeiring av mine 27 år, sammen med denne herlige gjengen

Jentetur til Hemsedal

Mars :
Begynte å jobbe med f/w kolleksjonen Bik Bok by Lene Orvik, denne måneden presenterte jeg hvordan jeg ville ha kolleksjonen, og deretter gikkk det slag i slag. Var også på en herlig Dubaitur sammen med min kjære. Dubai



Vår i hovedstaden



April :
Våren kom på ordentlig, jeg og Gard var i Portugal på surfeferie, vi var på Geilo sammen med Henriette og Egil i påsken, og i Stavanger for NM i svømming hvor Gard tok to sølvmedaljer til tross for lite trening, flink! Portugal



Geilo


Stavanger


Vår i Oslo

4 nydelige måneder i begynnelsen av året, mye reising, fjell, ski og surf, i tillegg til at den deilige våren snek seg innpå oss! Gleder meg allerede til de 4 første månedene av 2015 ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg