2012 – pt.2

MAI Startet Mai måned med å få verdens besteste mamma på besøk. Hun var hos meg en hel uke, og vi koste oss sånn! Dro hjem til Ålesund, for å være god kjæreste. Kjørte bilen hjem fra Oslo, og solgte den. Buhu! Dro hjem til familie og gode venner. Fikk hekta på Raclette, og spiste det flere dager på en uke. Feiret 17 mai i hele 17 timer, sammen med massevis av gode venner i Oslo! Gleder meg allerede til i år. Woho! Ble tante til det skjønneste lill gullet i verden :-* Fine lille Lone. JUNI Startet Juni med sommerbesøk fra min beste Charlotte og kjæresten hennes. Laget hjemmelaget Sushi sammen med Ragnhild for første gang. Mmm. Hang med cooooole folk fra Miinto. Dro til Bulgaria i en uke sammen med Mamma og Andreasbror! Her bodde vi på Majestic Hotel Sunny Beach og hadde det helt supert. Fint vær heeeele uken! Så var det tilbake til Norge for å være sammen med kjæresten igjen :-* Og deretter tilbake igjen til Oslo, hvor jeg hadde min aller besteste Helen på besøk en uke, ååh som vi koste oss!! Var hos tannlegen, og bleket tennene … HAHAHA, dævver av det bildet her :-* Fikk besøk av Rolf Ivar, og dro på Rihanna konsert i Holmenkollen. Hadde photoshoot med flinkeste Julie Tørrissen i Botanisk hage! JULI Startet Juli med besøk av Rolf Ivar i sommervarmen. Satte meg på flyet til Bodø, og til familien og hytta på Telnes. Der fikk jeg hilse på tantebarnet for første gang. Var der i 5 dager, og koste meg sånn sammen med familien. Dro direkte til Ålesund og hjem til Rolf Ivar, for å jobbe på Ålesund Båtfestival. Så dro jeg hjem til Midsund for å være sammen med jentene mine, samt rett til Molde for å være med på Jazzfestivalen sammen med Malene og Helen. Dro til Ålesund igjen noen dager, og så dro jeg og Rolf Ivar tilbake til Oslo. Der var det duket for bryllup for ett vennepar av oss :-* Klar for middag dagen før bryllupet. Det skjønneste brudeparet :-* Brukte tid sammen med kjæreste og venner. Hadde sommerfest på takterrassen sammen med jentene, i 28 grader og stekende sol, aaah memories! For en hyggelig kveld. Gleder meg til flere av disse! Når jeg sitter med disse innleggene, føler jeg meg så utrolig heldig.. Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt. Helt utrolig!! Åh, for ett år, og for noen minner jeg sitter igjen med. Gleder meg til å dele året med alle jeg er så glad i! Ha en deilig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg