2012 – pt.1

2013 står foran våre føtter, jeg er så spent og ivrig på hva dette året bringer – og jeg håper og tror det blir et veldig bra år! Jeg kommer til å fokusere på styleway, vennene mine, familien min, reiser, spenning og gøy gøy gøy! Gleder meg allerede, og ihvertfall til våren/sommeren kommer. Åhh ♥ 2012 for meg var et fantastisk år mtp businessen, jeg er stolt over hva jeg har oppnådd. Jeg hadde et fantastisk år med Osloliv, Ålesundliv, familie, venner, reiser og opplevelser, og ikke minst – hverdagen sammen med besteste Rolf Ivar. Desverre ble det en litt tung slutt på 2012, men med tiden til hjelp så går det nok bedre for oss begge. Vi er fortsatt uendelig glade ihverandre, og jeg er så glad for at vi klarer å bevare vennskapet vårt, det betyr alt ♥ JANUAR Startet 2012 med å feire nyttårsaften sammen med Rolf Ivar og familien hans. Og 7 januar dro vi til Gran Canaria i en uke sammen med Tone og Daniel. Dette var igrunn en veldig spontantur, men vi hadde det superdeilig i varmen, denne gangen bodde vi i Maspalomas. Etter turen ble det mye pendlig frem og tilbake mellom Ålesund – Oslo, hadde besøk i Oslo av Rolf Ivar, jobbet på miinto.no, amfi moa i Ålesund, koste meg sammen med gode venner og godt selskap. FEBRUAR Februar startet med besøk hjemme hos verdens beste familie sammen med Rolf Ivar. Og videre ble februar kicket igang med 4 dager på Hemsedal sammen med over 20 venner + Rolf Ivar for å feire 25 års dagen min. FOR en helg. Slalom, gode middager, afterski, og bare gøy gøy gøy. Da jeg kom hjem igjen til Oslo, var det duket for Vixen Blog Awards sammen med frisørjentene fra Hendrix 0g flere bloggere. Etter fargene å bedømme, var jeg nok mer en klar for vårfarger og litt varmere vær. Så ble det en del pendling til Ålesund, og en tur hjem til familien igjen. Håper på at jeg klarer å være like flink å besøke både mamma og pappa nå som jeg bor i Oslo, det får være mitt nyttårsforsett! Begynte å bli rimelig klar for vår ser jeg på disse bildene. Så da kan jeg allerede bare begynne å glede meg til februar! MARS Mars – og den deilige våren kom endelig til Oslo, GLEDE! Hadde besøk av besteste Rolf Ivar, Tone og Daniel, og hadde mye morro med gode venner .. Dro på SPA og koste meg sammen med skjønneste Mariami. Pakket kofferten, dro hjem til Ålesund og Rolf Ivar, og avsluttet måneden med å reise til Gran Canaria på påskeferie sammen med Rolf Ivar og familien hans. Denne gangen bodde vi i Meloneras. APRIL April – koste oss en uke i varmen. I suuuus og dus, og .. Palmerus? Kom hjem fra syden, koste oss i Ålesund, og tok turen hjem til Midsund for å hilse på det nyeste familiemedlemmet, Mikko ♥ Og innimellom slagene var jeg ho Hilde på Hendrix og ble veeeldig blond, og klar for sommeren, hoho! Dro til Oslo sammen med Rolf Ivar, og ble der en stund før turen gikk til Lisboa sammen med jobben hans. Den turen kommer jeg aldri til å glemme, det var så utrolig koselig! Ah, godt man har gode minner  å se tilbake på .. I slutten av April var det duket for utdrikkingslag for min venninne Lise, hvor vi tok henne på senga, dro henne med oss til Geiranger på SPA og hadde en awesome night! Der kom ihvertfall første del av 2012 for min del. Kjenner jeg blir litt sentimental når jeg går gjennom bilder som vekker minner fra forholdet til meg og Rolf Ivar. Både godt og vondt, egentlig . . Men, så glad for alt vi har opplevd sammen ♥ Nå skal jeg hive meg irundt og pakke bestillinger til imorgen, ha det fint så lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg