2007-2011

Nå har lillesøster og jeg gått gjennom facebook-bildene mine helt fra 2007. Det er helt sykt hvor mye jeg forandrer meg fra år til år, og ikke minst hvor mange ganger jeg skifter hårfarge i løpet av ett år! Fra HVITT til nesten svart, og ja .. Jeg vet ikke alt. Men føler nok at jeg har fått prøvd ut det meste .. Når var det liksom kult med to strimler hairextensions?! Hihi – jeg dææævver.. Hvitere kunne jeg vel ikke fått det … Moaha. Den siste kjolen har jeg laget helt selv! Fra platinablondt til mørkebrunt, litt av en forandring på ett år .. Fra brunt and back to blond again. Og dette året fikk vi jaggu testet ut bob også .. Lurer på hva jeg kommer til å gjøre i 2012. Spennende! Ha en fin dag! Jeg er straks på vei tilbake til Ålesund for en natt, vi skal i bursdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg