20 things about being on vacation

Jeg elsker å være på ferie, hvem gjør vel ikke det? I tillegg er jeg en hjemmekjær jente, og merker at jeg gleder meg litt til og komme hjem til Norge også, til rutinene mine. Cottage cheese, gresk yoghurt og bær, kaffe på Kaffebrenneriet og norsk sommer! Men gud som vi koser oss her, har ikke ord ♥ I går var vi en hel dag på Formentera, helt nydelig – det anbefales. Mer om det senere! Idag kommer Ana og venninnen hennes, og vi skal på David Guetta på Ushuaia ikveld. Woop!

Tenkte det var på tide med et litt annerledes innlegg mens jeg er på tur, det går jo litt i det samme når man har ferie- det vet dere skkert selv også. Here goes :

Uten navn-2510 ting jeg elsker ved å være på ferie i utlandet

Å dra gardinene til side når man våkner, å se knallblå himmel og sol

Lukten av syden og sommer når man entrer terrassen om morgenen

En iskald corona med lime

Lukten av sjø og solkrem på stranden

Følelsen av å bade i lunkent, og knallblått sydenvann

Og gjøre andre ting enn og kun ligge på stranden. Eksempelvis – båt eller sykkelturer. Få litt andre inntrykk

Å dusje av seg saltvann og sand etter man har vært på stranden en hel dag

Å teste nye restauranter og ny mat

Å finne hotellsengen etter en lang, men deilig dag i solen.

10 ting jeg ikke er så begeistret for når jeg er på ferie i utlandet (man skal jo ikke klage da, men likevel)

Å våkne til dårlig vær

Sand overalt på solseng, i strandvesken og generelt

Innpåslitne innkastere og selgere

Å våkne på solsengen av at man slagger, og at alle mest sannsynlig har fått det med seg

Den dagen alt går i mot deg. Man har alltid en sånn dag i syden, eller?

Å bli solbrent på leppene

Når tidenes måke frekker seg ved å ta baconet på burgeren du skal til å spise

Store bølger som lett kan tippe deg over og under på 0 komma niks

Når extensionshåret ditt blir orange

Dårlig internett

4 kommentarer
    1. hadde vært kjekt om du ville lage et innlegg om utenlandsturer (som syden) som ikke er i den prisklassen du reiser i. jeg har ikke mye penger, men ønsker virkelig reise å slappe av med sol og varme. har du tips osv? jeg er bare vant til å reise med pakketurer og det blir veldig dyrt, men har ikke kunnskap til å orden reisen selv. Vet det er billigere.

    2. Heeei!Du er utrolig fin, men du har ikke nevnt Gard på lenge.. Har ikke sagt at du savner han eller noe.Eller er det jeg som ikke følger med, og at du reiser også sammen med han?Bare lurer på hvordan det går med dere☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg