– 20 % on everything –

God morgen dere, og hurra for 1. desember ♥ Heldigvis føler jeg meg i bedre form, og er klar for den nye uken. Her er det julestemning med pynt, julekalender og chai-te som smaker pepperkaker. Gleder meg til å vise dere bilder senere. Jeg vil starte dagen med en gladnyhet- og det er at det er – 20 % på ALT hos byleneorvik.com idag. Til og med de få tingene som er igjen av BIK BOK BY LENE ORVIK kolleksjonen. Rabatten trekkes fra når dere legger produktene i handlekurven. Perfekt å handle julegaver idag da! Husk å titte innom julegavetipsene mine også.

Pysjbukse her | Singlet her | Cardigan her Nå skal jeg gjøre litt jobb til, før jeg skal i møter resten av dagen. Imorgen gleder jeg meg sånn til og komme tilbake til kontoret igjen, savn ♥ Ha en nydelig 1. desember idag! Nyt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg