2 dag i varmen

Et lite hei fra solen! Sitter ute på terrassen og blogger litt for dere, mens resten av gjengen ligger og snorker litt. Duracellkanin som jeg er, får jeg ikke ro nok i kroppen til å sove midt på dagen. Bak meg spiller de vannpolo i sine søte røde og svarte badehetter, det bannes og hyles . . Skulle ikke forundre meg om jeg får en ball i bakhodet snart .. Ikveld er det oppdrag finne internett på en stick, for dette begynner å bli dyrt. Så blir det drinker, deilig middag og koskoskos. Ååh som vi koser oss. Håper dere har det herlig hjemme, og at snøen holder seg langt unna. Har blitt så glad i min nye bikini fra VS, selv om jeg venter meg en fin regning fra tollen når jeg kommer hjem, bah .. Skrives senere. Jeg skal hoppe inn i dusjen, og gjøre meg klar til kvelden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg