19.04.12

God morgen fine! Jeg er på vei ut døren i skrivende stund, eller faktisk så … Skulle jeg vært ute av døren for ca 5 minutter siden. I’m late! Jeg har time hos søte My som skal legge nye negler på meg idag, spent! Så skal jeg bruke mye av dagen hos tannlegen. Senere kommer Rolf Ivar! Igår koste jeg meg med sushi og arbeid. Jeg hadde 10 artikler å skrive, og ble ferdig med 5 før jeg fant ut at det var nok for igår . . Elsker sushi med crabsticks og fritert scampi. Sistnevnte er favoritten. Ny blazer fra Gina // Veske Zara // Jeans & bluse BIK BOK Ønsker dere en strålende dag ! Oppdateringer kommer på Instagram ” leneorvik” Pusspuss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg