17 mai er vi så glad i






Jeg har bunad fra Romsdalen, hvor jeg er ifra- og den heter Bolsøybunad. Er så glad i den ♥ Gratulerer med dagen som var igår ♥ Hadde ikke sjangs til å stikke innom for å ønske dere en fin dag, men jeg håper dere hadde det helt nydelig. Her gitt det i ett fra klokken 9, med masse venner, koldtbord, kaker, og sprudlevann – så utrolig god stemning og fint vær. Dro på Bølgen og Moi Tjuvholmen fra 12 og utover, aldri sett på mye mennesker dere nede før så vidt vi kom oss frem, hehe. Men hadde heldigvis bord, så det var kjempestemning! Dro tilbake hit i 4 tiden, grillet og festet videre – men det ble aldri byen på hverken meg eller Gard. Klokken 11 var vi helt ferdige, hihi. Nå har vi ryddet, støvsuget og vasket hele leiligheten, herlighet som det så ut her! Deilig at det er helt shinet ♥
Mitt bidrag til koldtbordet igår var kamskjell med mangosalsa og soyasirup, så fantastisk godt. Gir dere oppskritfen en annen dag, for denne må dere prøve.


Åh – så lykkelig du gjør meg kjæresten min. Også er du så kjekk. Lucky me ♥
 
Til slutt, litt stemningsbilder tatt med iPhonen ♥


Føler meg SÅ heldig som har så mange fine, snille, morsomme og gøyale mennesker i livet mitt. Helt fantastisk! Håper dere også hadde en helt fantastisk fin dag igår?? Det håper jeg virkelig. Nå skal vi komme oss ut, lunsj på Sudøst med Henriette og Egil i solen. Må jo bare nytes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg