16 mai

Regner med alle er i full gang med 17 mai forberedelser? Jeg har gledet meg til å feire 17 mai i Oslo helt siden jeg flyttet hit i September, og imorgen er dagen endelig her. Til tross for at det er meldt regn, gleder jeg meg som en liten unge. Det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem idag, er å prøve på meg bunaden for å sjekke at alt er i fineste orden. Jeg har steamet skjorten min her på miinto idag, går jo så mye fortere enn å stå og stryke i all evigheten. Så skal jeg mikse sammen min aller første pastasalat. Aldri laget det før! Imorgen er jeg nemlig bedt til noen gode veninner av meg, vi blir hele 22 stykker på champagnefrokost klokken 09.00. De fleste tar med seg en matrett, og mitt bidrag blir pastasalat. Så nå står jeg mellom kylling og rekesalat. Noen som har en fantastisk oppskrift på lager kanskje? Jeg tar imot med åpne armer. Ble noen kjappe bilder på kjøkkenet idag tidlig, vanskelig å få til bilder utendørs når man ikke har noen som kan ta de.. Kan ikke drasse rundt på stativet mitt heller, det skulle tatt seg ut .. Hihi Skjørt Primark // Topp BIK BOK // Smykke New Look // Veske Zara // Jakke Style By Marina Jeg har aldri opplevd Oslo på 17 mai, så jeg er veldig spent på hvor mye liv og røre det faktisk blir – og det regner jeg med ikke er lite! Så imorgen skal det feires fra morgen til kveld, juhu! Etter frokosten skal vi videre, så spent på hva dagen bringer. Hvilke planer har dere imorgen da? Idag får jeg besøk av fineste Henriette etter jobb, og senere ikveld skal jeg være sammen med Mari og Carina – vi skal spise sushi og drikke oss fin på vin ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg