16.12.2013

God mandagsmorgen leserene mine ♥ Nå er det ikke mange dagene til vi reiser hjem til mine herlige familie, gud bedre som jeg gleder meg. Jeg skal pakke så mye kosedresser, og deilige myke sokker- at jeg omtrent ikke skal gå i annet hele julen, hihi. Det er så deilig å daffe rundt hjemme, med de man er så glad i rundt seg. Dette blir så KOS! Men først- har jeg en fullstappet uke foran meg, så her er det ingen tid å miste. Så var det de julegavene da .. Ikke ÈN har jeg kjøpt. IIK! Men når jeg først setter igang, går det unna. (Håper jeg..) Har hatt en utrolig hyggelig helg med masse gode venner, gode middager, champagnelunsj på Bølgen og Moi og utsalg av klær på Hendrix hair.  Jakke Monki / Sko ACNE / Veske H&M / Skjørt & topp BIK BOK Three happy girls klare for utsalg ♥

Vil bare si tusen takk til alle som kom, så hyggelig at dere tok turen ♥ Med massevis av klær, glade jenter og nyeste albumet til Beyoncé på full guff- ble det ikke annet enn en suksess. Så dette skal vi absolutt gjøre flere ganger. Nå blir det nok en lang stund til neste gang, men jeg gleder meg allerede! Jeg fikk solgt nesten alt mitt, men har noen ting igjen som jeg kommer til å legge ut ila nyåret. Var en del av dere som lurte på dette . . ♥  Igår kom Kari hjem fra Tenerife, og hun skal være hos oss til onsdag. Blir trist når de drar, og nå er vi jo så vant til å ha Poco rundt oss- så det blir nok litt uvant. Men så skal vi jo hjem til våre to hunder Mikko og Bella om få dager, så det blir kos! Nå skal jeg mekke sammen en deilig lunsj med brød, juice og egg her. Vi skrives senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg