– 15 % off today

adlinks
Lene1.3Lene1.5Lene1.4Lene1Jakke (utsolgt) men en fin i ca samme farge herover the knee bootskjole

Om dere vil hamstre klær, sko, accessories, og partykjoler til jul og nyttår, kan jeg tipse om at det faktisk er – 15 % på ALLE produkter hos Nelly kun idag!!! Wææ, blir helt stresset jeg, må shoppe litt selv så jeg har i romjulen, woop ♥ SHOP HER. Din kode for å få – 15 % er XMAS15

Lene2.2Lene2.3Lene2.4Lene2.5Jakkeskobukse


Her er de siste bildene fra shooten med Nelly! Synes de er så klare og fine i fargene, med hint av vinter og party! Håper dere finner litt inspirasjon til partylooken resten av året. Fint både med kjole, og vide bukser samt buksedresser nå til jul og nyttår. Gøy og kunne pynte seg litt ekstra synes jeg! Og digg å handle inn litt ekstra når man kan få 15 % avslag på alt også!

Idag skal dagen brukes til å få på plass de aller siste tingene før vi reiser hjem på juleferie imorgen! Sommerfugler i magen, så mye gleder jeg meg ♥ I går koste vi oss her hjemme med svineribbe og deilig tilbehør, liten tjuvstart på julen rett og slett, mm!

Nyt dagen idag fininger! OG! Ps… En siste ting! Tusen takk til alle skjønne jenter som deltok i konkurransen om å vinne en date med Farmen Øystein, dere er så søte altså! Skulle ønske jeg kunne lovet vekk en date til hver og en av dere, hehe.. Dessverre så er det kun én heldig som stikker av med date – og det ble Henriette! Gratulerer så mye, Øystein gleder seg veldig til å møte deg! Kniiiis. Du har fått mail ♥

7 kommentarer
    1. Fine bilder!
      Men hallo, jeg bestilte sko fra kolleksjonen din på søndag, så stod det rask levering 1-2 dager, og jeg har enda ikke fått dem 🙁

    2. God hel fineste deg! 🙂 Ser ut som dere koser dere masse masse <3 God tur i morgen, kjør forsiktig, skru julemusikken på full guffe og spis godis pluss masse annet godt på veien, hihihi.. Dette blir en rolig helg for min del.. vaske, pakke og gjøre alt klar til eg drar hjem også ut å spise men kollegaer på søndag.
      Er julestemningen kommet på plass nå? Juleklem til Lenemoren!

    3. Hei 😀

      Hvor er de superfine beige / hvite sneakersene du hadde på snap i dag fra 😀 ?

      – Camilla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg