13 Q&A’S FROM ESPEN

Hei fra påskefjellet ♥
Processed with VSCO with t1 presetMååå du tvinge meg med på bildeeee? Spør Levi..

Ikke tidenes påskevær, så idag får vi kose oss inne mesteparten av dagen. Ingen skitur idag tror jeg, bare en kosetur med lille Levi! Igår fikk vi besøk av to kompiser av Gard som var her til idag, så vi var 6 stykker til frokost idag. I går laget jeg lammestek med rotfruktgrateng og rødvinssaus, det falt i smak sa de ♥ Koste oss ellers ute med grill, pølser og øl, men siden været ikke var på topp ble det ikke lange stunden. Godt å være inne når det er kaldt og rufsete! Kjipt at været ikke har vært helt på topp denne påsken, men vi har jaggu meg kost oss likevel!

I mangel på kreativitet når det kommer til blogging denne uken, tvang jeg Espen til å lage noen spørsmål som jeg kunne svare på! Så får dere i hvertfall litt variasjon!
Processed with VSCO with t1 presetDin største cravings, must have?
GODTERI? Jeg vet du sikter til noe som har med mote å gjøre, men akkurat nå tenker jeg bare på snop, chips, sjokolade! Jeg vet ikke hva som går av meg for tiden, men jeg er så godtesyk. Jeg craver noe søtt konstant. Siden onsdag, har jeg vært på butikken og handlet inn smågodt, sjokolade og chips 3!! ganger. Det verste er at jeg nesten craver godteri mer enn mat denne påsken, hehe. Og ellers søte ting. Våknet for noen dager siden og sa til Gard.. ÅÅ, jeg vil ha søt bolle med brunost på! Det hadde vi jo ikke, så Gard (søt som han er) laget brødskive med smør, VANILJESUKKER og brunost, hehehehehe. Bare for å få den søte smaken. Skjønn vettu! Så nå har jeg selvfølgelig kjøpt inn rosinboller da, er så godt!! 

Hva er den siste tabben du gjorde?
Spurte Gard nå.. Han sier bare : Vet ikke, du gjør så mange hele tiden! Haha, thanks. Hmm, nei jeg kommer ikke på noe i farten nå! Men som Gard sier, det skjer jo noe klønete med meg konstant!

Om du kunne forandret noe på dine tidligere design kolleksjoner, hva ville det vært og hva ville du byttet ut?
Jeg vet ikke. Jeg er jo jevnt over fornøyd med kolleksjonene mine. Men sånn i ettertid skulle jeg ønske at jeg kanskje lagde litt mer basic og tidløse ting, mye av det er jo etter sesong, og farger som man gjerne ikke kan bruke året rundt. Skulle ønske jeg tenkte litt mer all-year slik at man kunne bruke nesten alle plaggene til alle årstider. Selvfølgelig er det uansett noen nøkkelplagg man ikke kan bruke hele året, som feks sommerskjørt, sommerkjoler etc. 

Hva kunne du tenkte deg å designe neste gang, din største designer drøm?
Åh vet du, jeg KLØR i fingrene etter å designe en ny kolleksjon. Virkelig. Jeg ser allerede for meg farge-palletten, mønster, snitt, tags, alt! Det er dette jeg elsker, å designe, lansere, planlegge, markedsføre, selge. Love it! Jeg kunne tenke meg å designe en helt ny kleskolleksjon, men også bikinier, treningstøy, basic – jeg har så mange idéer. Jeg vet jo at jeg kanskje burde satse på en egen kolleksjon å gå ALL IN, men det krever utrolig mye å lykkes. Mange konkurrenter, og ikke enkelt å slå gjennom på egenhånd. Men vi får se hva tiden bringer ♥

Har du noe i garderoben din du aldri ville solgt videre?
Ja, enkelte plagg fra Bik Bok By Lene Orvik kolleksjonen min som jeg er ekstra fornøyd med. Det er minner som jeg vil ha med meg resten av livet, vise til barna og barnebarna. Koselig ♥

Hva er det dummeste ryktet du har fått på deg?
Åh gud, det aner jeg ikke. Jeg har sikkert mange usanne rykter på meg som jeg ikke vet om jeg? Men det er én ting, som jeg synes er veldig trist. Dette har jeg fått hørt hele livet, og det er absolutt ikke sånn det er. Alltid fått høre at jeg er sånn og sånn, en bitch, uhyggelig, overlegen. Det må jeg bare få sagt en gang for alle – det er jeg ikke! Jeg er alltid blid, imøtekommende og inkluderende. Alltid! Jeg har opplevd flere som har kommet til meg i ettertid og faktisk sagt unnskyld! Fordi de har hatt et negativt inntrykk av meg pga ting de har hørt, men når de har møtt meg i egen person så har de skjønt at det bare er tull og rykter. Det gjør meg veldig varm om hjertet ♥ Synes det er kjedelig at veldig mange forhåndsdømmer andre, trist er det. Men veldig glad for at jeg kan snu det negative inntrykket om til noe positivt da, yay! 

Fortell meg en hemmelighet som bare dine næmeste vet om deg?
Da er det jo ikke en hemmelighet lengre Espen! Hehe. Jeg har ikke så mange hemmeligheter egentlig, er det ikke sånt man har på barneskolen? Hehe, neida. Men – fra spøk til alvor. Nå skal jeg komme med en innrømmelse, som sikkert mange av dere har ventet på.

For det første så har jeg ikke villet snakke om dette rett og slett fordi det er en personlig greie for meg, som jeg egentlig ikke synes noen har noe med. I det hele tatt. Det er personlige grunner til at jeg har gjort dette, og også personlige grunner til at jeg ikke har villet flashet det på bloggen. Noen ting må man få lov å ha for seg selv, trodde jeg. Men tydeligvis så har man ikke rett til det det, siden man er “blogger..” Da må man by på seg selv, vettu! Jeg har jo aldri benektet dette, men jeg har jo heller aldri avkreftet det. Dette er rett og slett fordi jeg ikke skjønner hvorfor folk skal ha noe med det å gjøre. Det er jo min kropp.

Ja – jeg har tatt silikon. Det gjør meg ikke til et dårlig forbilde fordi. Jeg tok det for to år siden. Jeg tok ikke mye. Jeg ville ikke det skulle synes. Fordi jeg gjorde det for meg selv.

Jeg måtte ta brystløft i tillegg, som ikke er en særlig gøy følelse for en som da var 27 år gammel. Grunnen til dette var fordi jeg hadde veldig store og tunge pupper når jeg var yngre, som etterhvert forsvant mer og mer da jeg begynte å trene, ble slankere og mer trent. Dette er jo ganske naturlig. Jeg følte meg ikke komfortabel, og ville gjerne gjøre noe med det, for meg selv. Ikke for noen andre. Det var mitt valg, og jeg ville holde det for meg selv.

Familien min vet ikke om det en gang. Men nå får de jo vite det da, sorry pappa! Hehe.. Sånn, da var katta ute av sekken og det er sikkert mange som er fornøyd siden jeg eeeendelig har innrømmet det. Aldri skjønt greia med hvorfor dette er så viktig for noen å vite. Hadde jeg tatt masse silikon, hadde jeg flashet puppene, hadde jeg villet vist de frem og trykt de i ansiktet deres her på bloggen, ja – da hadde jeg kanskje gjort det for oppmerksomheten sin skyld, men tilfellet her er noe helt annet. Jeg gjorde det for Lene.

Sånn! Da er det er lukket tema fra nå av. Om noen har spørsmål om dette er det bare å sende meg en mail, men jeg kommer ikke til å skrive noe innlegg om dette i etterkant, for det er absolutt ikke noe som jeg vil ha fokus på ♥

Hva gir bloggen og leserene din hverdag?
Leserene gir meg utrolig mye. Det er jo derfor jeg liker å blogge så godt! Gode tilbakemeldinger, snille lesere og motivasjon fra de betyr alt for denne bloggen, og for meg. Bloggen gir meg frihet til å være så kreativ som jeg vil, selv om det ofte ikke er så lett å være kreativ dag etter dag. Men det gir meg ihvertfall muligheten. Her inne kan jeg skrive om, og dele hva enn jeg måtte ønske, og det gir meg en god følelse at det faktisk er mennesker som klikker seg inn her fordi de ønsker å lese om meg og min hverdag. Tusen takk ♥

Hvilken blogger leser du selv? Har du noen blogg favoritter?
Jeg er ikke så veldig flink å lese blogger, det skal jeg innrømme. Det er fordi jeg ikke har tid! Når jeg først sitter med macen er det fordi jeg jobber med eget, og vil komme ajour med det. Men jeg synes Eirin Kristiansen har en utrolig skjønn og gjennomført blogg, den liker jeg å klikke meg inn på når jeg har tid ♥ Inspirerende jente! 

Du har blitt mer åpen på bloggen i 2016, er det en spesiell grunn til dette?
Jeg gikk litt inn i meg selv, og tenkt litt på hva jeg egentlig vil med denne bloggen. Følte en stund at alt gikk veldig på repeat, og at det ble mer en vane enn en hobby. Og slik ville jeg ikke ha det. Jeg trengte foranding, og jeg trengte å gi leserene mine en forandring. Det mest naturlige for meg da, var at jeg ville vise litt mer av hvem jeg faktisk er som person. Hvordan personligheten min er etc. Føler ikke man får vist det så godt gjennom tekst og bilder, ihvertfall så har jeg ikke klart det så godt før. Derfor tok jeg utfordringen med min første videoblogg, som fort ble til flere. Og føler jeg fikk vist litt av hvem jeg er. Viktig for meg å vise personen bak bloggen som jeg har skrevet i nesten 6 år. Helt utrolig når man tenker på det, det er lenge! I tillegg prøver jeg å være litt mer personlig i innleggene mine, i tillegg til at jeg er mer bevisst på hvilke innlegg jeg lager. Jeg legger med arbeid i det, og prøver å være så variert som mulig. Føler selv jeg har blitt flinkere, men vet jeg kan bedre. Det har bare vært en litt hektisk periode nå, med valp, oppussing, innflytting og kaos. Gleder meg til å få tilbake rutinene mine. Det trenger jeg nå ♥

Ser du på Paradise Hotel? Kunne du vært med på PH selv om du fikk spørsmålet om det?
Jeg ser ikke på Paradise nei, ikke sett en eneste episode i år, ikke et glimt en gang. Merket i fjor at jeg er blitt litt for gammel for å se på det, hehe.. Jeg hadde aldri kunnet være med i Paradise Hotel nei! 

Hva gjør du akkurat nå?
Akkurat nå har jeg laget meg en bolle med smør og brunost, og en kopp te som jeg nyter mens jeg oppdaterer bloggen. Gard koser seg i sofaen med dataen og Levi har akkurat sovnet. 

Hvorfor har du ikke dusjet i dag?
Haha, det måtte komme et typisk Espen-spørsmål! Er som en storebror vet dere, skal alltid mobbe og erte meg. Jeg har dusjet idag, første jeg gjorde når jeg våknet (og det vet han, hehe..) Vasket håret med blåshampoo (som jeg forøvrig elsker, vil holde håret så kaldt som mulig) og smurt meg inn med digg bodylotion! Hvorfor har ikke du dusjet i dag Espen, hmmmm? 

Processed with VSCO with t1 presetNyt søndagen! Vi blir på Geilo enda litt til, nå er det bare meg, Gard og Levi igjen her oppe, litt stille men godt med kvalitetstid også. Har kost oss utrolig mye med besøk ♥

24 kommentarer
    1. Bloggen din har et utrolig godt innhold! Du får meg alltid til å le og er helt nydelig 🙂 Kos deg i siste dagen av påsken <3

    2. Hei Lene!
      Så flott at du åpner deg, det viser mer av hvem DU er 🙂 Helt enig med at det at du har operert deg skal være din sak. Det viktigste er at du er fornøyd 🙂
      Gleder meg til å se mer av den nye leilgheten deres etter hvert. Kos dere masse resten av påsken!

      Klem

      1. Tusen takk Birgitta 🙂 Gleder meg til å vise etterhvert <3 Når ting blir ferdig, wii! 😉 God påske videre til deg også 🙂

    3. Hei skjønne Lene! Jeg kommenterer vel egentlig aldri blogger, men synes virkelig du fortjener å høre at du er en av de få(egentlig den eneste) bloggeren som fortsatt holder standarden og som jeg ser opp til. Din blogg var den aller første jeg begynte å lese, og kommer nok til å lese den til slutten også.
      Jeg er veldig glad for at du er så positiv og energisk i innleggene dine uten å bli for overfladisk som resten av bloggeliten. 🙂
      Tusen takk for at vi får “kjenne” deg, masse klemmer:-*

      1. Hei Torun, så koselig tilbakemelding. Tusen takk! Det betyr mye! 🙂 Kjenner bloggmotivasjonen kommer for fullt etter sånne tilbakemeldinger! Fortsatt god påske 🙂

    4. Hei hei og god påske =D
      Fantastisk innlegg, og bloggen din har bare blitt enda bedre nå i 2016 🙂 Din blogg er vel en av 5 blogger jeg fortsatt må sjekke og lese nesten hver dag 🙂 Er ikke så flink til å kommentere, får skjerpe meg der!
      Men gleder meg til å fortsette å følge deg og se Levi vokse og hvordan leiligheten blir :))

      Ha en fantastisk søndag videre !

    5. Har aldri kommentert før men følger deg overalt rett og slett fordi du sprer så mye positivitet og god energi! Blir inspirert og motivert til å bli gladere og ta lettere på ting og gjøre det som gjør meg glad og lykkelig. Du er en fantastisk dame Lene! Hvilken lillashampoo bruker du?:)

      Klem Sara<3

    6. Liker bloggen din veldig godt om dagen, Lene!! Keep up the good work, og blir veldig spennende se hvordan dere har det/får det i nye leiligheten 😀

      Spørsmål: du nevnte noe om en selvbruner som hadde reddet deg (span/insta – husker ikke)… Hvilken var det?? Skal i bokstavfest til helgen og kunne trengt en liten oppshining på fargen 😉

      Fortsatt god påske <3

    7. Hei, Lene! Jeg har et spørsmål til deg. For første gang skal jeg og samboeren min kjøpe leilighet i Oslo, og jeg lurte på om DU har noen tips? Vi har veldig flinke fagfolk i familien som snekker, elektriker osv. så vi tenkte oss på et oppussingsobjekt for og få det akkurat slik vi vil ha det. Hva har deres tanker vært når dere har gått for oppussingsobjekter? Noe som man bør styre unna, eller noe man bør se etter? Klem og god påske <3

    8. Skjønne, skjønne Lene!! en av mine favvo-bloggere of all time. SÅ vakker, inspirerende og sporty. Har ikke ofret en eneste tanke på at du har silikon, og synes absolutt det er noe man har 100% lov til å ha for seg selv uansett! Ha en fin kveld, tidenes solstråle. KLEM 😀

    9. Hei Lene, håper du har hatt en fantastisk påske 🙂 lurer på hvordan det er med løsvippene/ vippeextentionene dine. Har du noen gang brukt løsvipper, isåfall hvor lenge brukes de hver gang før man tar de av? Og hvordan er det med f eks vasking av ansiktet og når nu skal sove. Håper virkelig du kan svare meg og skrive litt rundt dette, og at du kan skrive litt om vippeextentionene dine om du kunne anbefalt de osv.. Hvis du ikke svarer her kan du godt ta det med på videoen du skylle lage 🙂 har spurt litt rundt andre steder med har ikke fått noe ordentlig svar 🙂 klem ❤️

    10. Altså, hvis du lanserer egen kolleksjon: så skal jeg kjøpe alt! Hehe. Elsker jo stilen din, du er alltid så velkledd og kul.
      Og angående operasjon; jeg har også operert meg, nå i januar faktisk. Ingen andre enn samboer og og mamma som vet, skjønner ikke hvorfor andre skal få vite heller. Hvis man har komplekser for noe, og har både mulighet og lyst til å fikse det? Gjør det! Jeg angrer ikke et sekund, jeg har ikke operert brystene, men fettsugd ridebukselår som har plaget meg siden jeg var ganske ung. Syns du ser smashing ut, og da har de gjort en veldig god jobb, for det ser veldig naturlig ut. Du er flott!

    11. Hei Lene! Jeg elsker bloggen din. Leser den hver dag 🙂 Jeg vil bare kommentere på svaret ang. silikon. Jeg skjønner hva du mener, ang at du ikke har så store og at du ikke fremheve de, men kan forstå at noen lurer også. Mange av leserne ser opp til deg og vil ha ha urealistiske kroppsidealer, da de vil tro at alt er “ekte”. Jeg håper du forsto hva jeg mente,

    12. Jeg leser også bloggen din hver dag, Lene, og det har jeg gjort i sikkert fem år. Kommenterer sjeldent, men du fortjener virkelig å høre at den bloggen din, den har alltid vært utrolig gjennomført og god, men de siste mnd (etter du skrev innlegg om at du følte du ville forbedre den, og vise mer av “deg”,) har den bare blitt vanvittig mye bedre! Den ER så feel good, og du sprer så mye positivitet! Du har VELDIG god variasjon, og jeg elsker både stilen din når det kommer til klær, sminke og ikke minst interiør! Du er så flink Lene, og virker som ei super tjej! 🙂

    13. Silje: kan jeg spørre deg hvor du tok fettsuging? Var du fornøyd ? Jeg har lyst til å ta det selv, men vet ikke hvor jeg skal gjøre det :/ Jeg vil ta innside lår

      1. HAHA. Det kan jeg ikke, for det HAR jeg IKKE! Helt 100 % sant – du skal få se baby og barnebilder av meg, så får du se at jeg alltid har hatt sånne lepper 🙂 Når jeg først innrømmet silikonen, kunne jeg like så godt ha innrømmet om jeg har gjort noe annet også. Noe jeg ikke har 🙂

    14. Ååååh, dette var kjekt å lese, Lene! Kreative spørsmål (flinke Espen, haha). Slik må du ha flere ganger, at de du kjenner lager spørsmål til deg. De som kjenner deg best <3
      Den jakken der er såååå fresh, hvordan er den i str.? Hvilken str. har du?

    15. Hei Lene!
      Har lest bloggen din i alle de år, men aldri kommentert (noe som egentlig blir som å se på nrk uten å betale lisens, så beklager for det!).
      Uansett, føler at du fortjener en stor tommel opp, det er et deilig avbrekk i hverdagen å trykke seg inn her for å lese, og du er rett og slett superflink! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg