12.okt.2010

Nå kom jeg nettopp inn døren fra jobb, rart å tenke på at jeg kun har igjen 6 hele arbeidsdager før jeg slutter på Bik Bok Stor-Moa.. Buhu, trist – men samtidig kjempespennende. Nå er det ikke lenge til den nye butikken åpner, var å så på den i går, den blir bare helt FANTASTISK. Gøy å ha noe å se frem til! Wiii. 5 NOVEMBER, dere – jippii!!

Nå står middagen og småkoker, og jeg har planer om å stripe etterveksten min selv i dag.. Har kjøpt Depend sin, har brukt den ett par ganger før – og synes faktisk den fungerer kjempe bra. Tusenlapp(er) spart Lene, klapp på skulderen.


Sko Bianco / Bukse & Jakke Bik Bok/ Genser H&M / Veske Gina Tricot.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg