10 EVERYDAY MUST

Rart det her med rutiner og vaner, og hva man faktisk bare må få gjort hver eneste dag. Har dere tenk over det? Jeg grubler jo alltid litt på “personlige” innlegg hvor dere kan bli litt mer kjent med meg, og kom da på at det kunne være litt artig å dele med dere. Kan jo være mange av dere har mange av de samme vanene? Jenter er jenter, sier jeg bare ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA10 everyday must for meg :
• Jeg må bruke tannpirker, ellers blir jeg GAL. (Dette fortalte tannlegen meg at jeg måtte gjøre hver eneste dag, og det har jeg gjort i flere år. Blir helt sprø om jeg ikke får brukt tannpirker)

• Jeg må vaske av meg sminken før jeg legger meg. Jeg legger meg ALDRI med sminke, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Elsker følelsen av å legge meg ren og fresh. Så : Sminke servietter og en digg ansiktskrem som lukter godt er nyt og et stort must for meg

• Jeg må få si hadet til Gard hver eneste morgen før han drar på jobb, så det har alltid vært rutine her hos oss. Dette er fordi at jeg vil susse han, ønske han en fin dag OG si at han må KJØRE FORSIKTIG (her kommer bekymra Orviken frem, hehe..) Dette selv om jeg ligger halvveis i koma når klokken er 0500. Gard er veldig søt da, han liker å si hadet til meg om morgenen han også. Så får jeg som oftest en melding senere hvor han mobber hvor trøtt jeg var, eller hvordan jeg lå etc etc.. ♥

• Jeg må ha med følgende ting før jeg går ut døra : Mobil, lommebok, lypsyl og høretelefoner

• Jeg må sjekke mail jevnlig, sikkert hver 2 time gjennom hele dagen, om ikke oftere. Jeg elsker mail jeg! (Er jeg rar da?) Også liker jeg å svare kjapt på ting jeg synes er viktig, andre ting kan vente litt, men jeg vet hvor godt jeg selv liker at andre svarer fort så da gjør jeg det som oftest selv også

• Jeg må legge meg når Gard legger seg. Aner ikke hvorfor? Han står jo opp typ 2-3 timer før meg. Jeg har bare alltid vært sånn. Liker å krype inntil og sovne sammen med han, trøtt eller ikke

• Jeg MÅ ha briller når jeg ser tv. Ellers kan jeg bare glemme å se noe som helst! #avhengig

• Jeg må legge ut minst ett bilde på instagram om dagen. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg får typ dårlig samvittighet om jeg ikke oppdaterer? Det er jo ikke akkurat sånn at folk går og venter på en oppdatering på instagram liksom, haha! Men det henger sikkert sammen med bloggen, at jeg føler jeg alltid må oppdatere. Blir stresset jeg visst ikke

• Jeg må høre på musikk hver eneste dag. Musikk er en innmari stor del av livet mitt, og jeg blir så sinnsykt happy av det! Så er jeg jo glad i å synge en liten trall om muligheten byr seg også.. Sånn som klokken 05.25 på torsdag, etter jeg satte av Gard på jobb. Trøtt eller ei – da var det Elastic Heart av Leroy Sanchez (og Lene Orvik) av full hals! 😀


Hva er det dere MÅ gjøre i løpet av en dag? Noen likheter med meg? ♥

God klem fra fine København!

24 kommentarer
    1. Hei Lene. Jeg har akkurat de samme 10 vanene som deg. I tillegg må jeg ha god kaffe og vann hver morgen frem til lunsj. Må også sjekke nyheter og noen få blogger hver dag. Ha en super dag! Ingunn

    2. Haha, har samme opplegg med min kjæreste. Han står opp 5.30 og da må jeg få sagt det samme – ha en fin dag og Kjør FORSIKTIG! Og et nuss da så klart. Og helst legge meg samtidig som han og. I tillegg så må alle putene i sofaen bli rydda i. Kjæresten min forlater gjerne sofaen med putene uryddig.. så da kommer jeg og ordner opp! Og enig med sminke og krem. Må til

      1. Hehe 😀 😀 Sofaen ja? Ja, der er jeg også, men egentlig mest når det kommer besøk 😀 Tror jeg glemmer litt av det ellers 😀

    3. Så gøy å lese!! 🙂 Jeg klarer heller ikke legge meg senere enn kjæresten og må også alltid si ha det uansett når. Haha, rart det der 🙂

    4. Hei Lene! På snapchat så jeg hat du hadde kjøpt deg ett par sko på zara, å de var sååå pene! Jeg lurte på hvilken zara butikk du kjøpte de på, og hvilken pris det var for de?

    5. Jeg må også legge meg samtidig med kjæresten, og blir skikkelig deppa hvis han vil sitte oppe lenger enn meg! Er så kos å legge seg sammen 🙂 Jeg lurte forresten på om du vet hvor den blå genseren til Henriette er fra? Det var på et bilde på din Snapchat i går! Den var så fin!

      1. Hehe er så rart med det! <3 Den er min faktisk 😀 Hehe, hun lånte den! Den er fra Samsøe Samsøe 🙂

    6. Kjenner meg igjen mye her, haha! men du er utrolig heldig som har en god vane at du MÅ fjerne sminken før du legger den, her er det tvers i mot. Ikke at jeg ikke gjør det, men jeg er utrolig flink til å tillate meg selv til å sove med om jeg er veldig trøtt. Å fjerne sminken er noe av det kjedeligste jeg vet, haha! må bare si at jeg elsker disse “personlige” innleggene, god helg <3

    7. Hehe, artig å lese. Eg også MÅ ta av meg sminken før jeg legger meg. Klarer ikke sove med sminke. Og ikke minst “tannpirkerstaven” min, helt avhengig, går jeg tom og har glemt å kjøpe tanntråd er det helt krise. Lypsyl og handkrem er også et must, uansett hvor jeg går må det være med i vesken 🙂

    8. Hei!

      Det hadde vært såå kjekt hvis neste sang du legger ut på bloggen er “one call away” eller “like im gonna lose you” 😀 Jeg tror de sangene hadde passet stemmen din god:) Klem!

      1. Takk for det, hvilke sanger er det? <3 Artist? Kan sikker bare skrive det inn på spotify men 🙂 <3 Klem

    9. Kjenner meg virkelig igjen i flere av punktene dine xD hehe.
      Håper du får en nydelig mandag, og hopp gjerne inn for en liten titt på min blogg også 🙂
      x

    10. Jeg må også alltid ha hadet kyss hos kjæresten, enten det han som drar først eller jeg. Han jobber som fisker, så noen ganger drar han mellom 2-7 om natten på jobb men han vekker meg alltid for å si hadet og jeg elsker det. Og jeg går med glede og legger meg sammen med han tidlig om kvelden, når han har vært oppe siden kl 4 🙂

    11. Jeg må dusje hver morgen, og støvsuge flere ganger om dagen:p har to hunder som jeg elsker, men samtidig blir jeg gal av hundehår over alt!:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg