10 % avslag på hair extensions

Hyggelig at så mange har deltatt på hair extensions konkurransen! Det er locks & bonds selv som har kåret de 2 vinnerene, og de heldige er : Natalie og Ditte! Gratulerer så mye! Dere har fått mail av meg. Og som en liten trøstepremie til alle dere andre, og som takk for at dere deltok – får dere 10 % avslag på hair extensions fra locks and bonds!! Var ikke det hyggelig? Det du må gjøre for å få 10 % avslag er : Gå inn på facebook, via denne linken HER. Trykk på “liker” knappen – og du får discount koden. Koden gjelder i en uke fra idag, altså til 2 august. Koden skal skrives inn rett før utsjekking og betaling. Og gjelder kun om man handler for over 130 dollar. Jeg for min del har tatt ut extensionsene mine idag! Og i tillegg gikk jeg bananas med saksen, så til slutt innså jeg at det var på tide å komme seg til frisøren. Så nå sitter jeg i frisørstolen, og jeg tør ikke engang og fortelle dere hva jeg har gjort. Æææ!! Viser dere senere!! IIIIK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg