1 år

God morgen dere! Idag er en stor dag, for lille, dyrebare skatten Levi har bursdag idag, og blir hele 1 år! Tenk at jenta mi har blitt så stor ♥

PicMonkey Collage-23Gleden var stor på denne dagen i fjor, da oppdretter ringte meg og sa hun var kommet til verden! Og enda større da jeg skjønte at det ble en jente! Deretter var det bare å trippe rundt for å vente på og hente henne 8 uker senere.

I går feiret jeg og Levi bursdag, tror ikke hun skjønte så mye av hva som foregikk, men hun slukte leverpostei-kaken og det ene lille beinet hun fikk, før hun gikk løs på den nye bamsen sin, så jeg tipper det var ganske vellykket! Nå er hun på Geilo, og skal feire jul- og nyttår der. Fine jenta mi!

Levi er så skjønn, og en veldig, veldig flink jente. Flink på tur, flink å være hjemme alene, flink på søk og til å gjøre triks! Ikke sier hun et ord når hun skjønner at hun skal bli dusjet, og i bilen er hun rett og slett bare eksepsjonell. Aldri hørt en lyd uansett hvor lang biltur hun har vært på. Hun elsker å leke, og blir litt smås jalu når mamma bruker litt av tiden sin på noen andre, hehehe. Og når hun først er kosete, er hun jaggu meg kosete altså! Legger seg tett, tett inntil meg om morgenen ♥ Og så liker hun når jeg synger til henne. Levi er snill som dagen er lang, og jeg smelter fortsatt hver eneste gang hun legger seg til for å sove!

PicMonkey Collage-24En elsket liten skatt ♥ Hipp hurra for deg lille venn!

♥ Jeg var oppe 0630 idag for å sette på pinnekjøttet til kvelden, så nå lukter det jul her allerede, og klokken er ikke mer enn litt over 07! I går klarte jeg å ødelegge ryggen min da jeg skulle løfte Levi i badekaret for å dusje av henne, så jeg lå rett ut i går kveld, og brukte ikke mindre enn 20 minutter på å komme meg ut av sengen idag! Heldigvis har jeg fått meg time hos kiropraktor nå veldig straks! Ønsker dere en god dag, herlighet – er det bare 3 dager til julaften?! Det må være tull? Tiden flyr!

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til lille Leviskatt!<3 Nydeligste voffsen:)

      Jeg ble så nysgjerrig når du skrev at pinnekjøttet er satt på nå allerede, vi bruker å sette det i vann over natten, bytte vann, og deretter dampe det i ca.4 timer:)
      Jeg syntes det blir kjempegodt!
      Men alltid kjekt å prøve andre oppskrifter:)
      Vil du dele din?

      Ha en strålende dag og kveld! Håper julestemningen kommer for fullt!<3
      Klem fra Bergen:)

    2. Skal du ikke hjem til Misund til jul likevel?:/ Såg du solgte en flybillett til Molde lillejulaften..:)

    3. Dra til legen! Så får du sikkert noe smertestillende. Kiropraktikere praktisere et fag som ikke er medisinsk bevist at fungerer. Regner med du får en knekk og brekk for en dyr penge. Du har kanskje fått en strekk eller noe, da er det eneste som hjelper å hvile og ta noe for det. Håper du rask blir bedre! Ingenting som er så vondt som ryggvondt 🙁 God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg