050612

Hei fine! Kom nettopp på kontoret til de andre, jeg orker rett og slett ikke sitte hjemme og jobbe alene. DET er kjedelig det, viktig og komme seg ut blant folk. Blir her bare noen timer, for å få gjort unna noen småting. Senere skal jeg til Hilde på Hendrix å bli hårfin igjen, gleder meg masse masse. Smågleder, ikke sant? Passer perfekt at jeg skal til henne idag, for imorgen skal jeg ha photoshoot! På tide med nye bilder til bloggen kjenner jeg, så nå driver jeg og leter etter den perfekte location. Spennende! Uansett, her er dagens! Igår var jeg innom BIK BOK og kjøpte med meg den fineste skjorten! Denne kommer nok til å bli brukt en hel del fremover. Topp BIK BOK // Shorts Levi’s // Belte Mango // Sko JC Si fra om dere vet om en location (ikke så langt fra byen) som har enger, og lange strå! Hihi ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg