020812

Hei dere! Så hyggelig med så mange fine kommentarer på Maldivene posten. Dere må tro vi gleder oss ihjel! Idag har jeg vært på jobb hos AMFI Moa og plukket til ett magasin som snart kommer ut, i tillegg har jeg hatt bruden og forloveren hennes på besøk, og øvd på frisyren hun skal ha til helgen. Spennende! Og hun var heldigvis strålende fornøyd, jippi! Kom nettopp hjem etter en tur hos svigers hvor vi har hentet 3 kg krabbeklør, NAM! Beste jeg får er sjømat, uten tvil. Men krabbeklørne får vike litt, for nå står taco først på agendaen. Og så film da, selvfølgelig. Imorgen skal vi hjem til Midsund, glede! Følte for en litt chill look idag, i og med at jeg har løpt frem og tilbake som en tulling på AMFI Moa. Skjørt fra Gina Tricot // Converse sko // Veske Cubus // T-skjorte BIK BOK Nå lukter det deilig taco som min kjære har disket opp med, mens jeg har oppdatert for dere. Heldige meg! Ønsker dere en avslappende og deili torsdagskveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg