Treningsdagbok på ferie

Hjelpe og trøste meg så trøtte vi har vært idag. Haha. Vi fikk ikke sove på flyet ned nemlig, fordi vi ble sittende sammen med en overberuset mann som bare satt og maste på oss, bah.. Men tidligere idag lå på hver sin solseng i 2 timer og bare sov .. Deilig og være supersløv av og til. MEN – tok meg en treningsøkt bare for å få opp energinivået litt til kvelden. Vi skal ut å spise på chinese restaurant her på hotellet, og deretter gå litt i butikker tenkte vi, så da er det fint med litt ekstra energi. Med i kofferten er selvfølgelig treningsdagboken min fra Get Inspired, den er gull verdt. Ihvertfall når man føler man trenger ett ekstra push i rumpa. Slik som jeg gjør nå, etter en svært så usunn påske.. Treningsdagboken min hjelper meg å ha målsettinger for min egen trening, både langsiktige og kortsiktige mål. Jeg lager ukeplan uke for uke, hjelper meg å holde motivasjonen min oppe. Og den inneholder både aktivitetsplan, øktplan og intervall (som er min favoritt forresten) ingenting er som å løpe intervaller. Jeg har ihvertfall lært at det er mye mer effektivt enn å løpe uten. Med denne treningsdagboken, er det så lett å se fremgang på treningen, og jeg blir veldig motivert til å slå meg selv gang på gang. Så denne anbefaler jeg til alle som trenger og få en kickstart på treningen frem mot sommeren 2013. Og vet dere hva? Joda, den er på tilbud til dere imorgen, og kun imorgen. Til 179,- (før 249,-) og treningsdagboken finner dere her. Nå er det bare og hive seg rundt og gjøre seg klar til en hyggelig jentekveld med Mariami! Kos dere. Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg