I love wedges ..

Jeg elsker jo wedges, og får ikke NOOOOK!! Såååå jeg kjøpte meg disse som jeg har i både grå og beige fra før.

LOVE LOVE LOVE !

FINE? 🙂

Dagens kjøp..

Ble disse tingene :

Jeg elsker bluser og blonder som dere ser 🙂

Hva synes dere ?

-Lene-

Ut i snøen…

Huff, ja da har jeg måttet kastet på meg vinterklærne igjen, siden det har kommet syyyykt mye snø ute.. Håpløst !
Ønsker alle en kjempe fin dag !!! 🙂 🙂

Denne uken …

.. har jeg disse planene ..

Jeg har fått i oppgave å finne antrekk til et stort hårshow som skal arrangeres til helgen, gleder meg masse !! Her får jeg være kreativ og forhåpentligvis komme frem til masse kult !! Dette blir GØY!!

Onsdag skal jeg egentlig til Oslo, og om det skulle skje at flyene går igjen, (og jeg siterer dagens overskrift på VG-nett :
-Uansett hva vi bestemmer så kan det gå galt.) så kommer det mest sannsynlig ikke til å skje at jeg setter meg på ett. JEG HAR SÅNN FLYSKREKK!!!! Hjelp !!

Uansett, så gleder jeg meg stort til helgens festligheter – lansering – bursdagsfest og hårshow !! 

Dette kan bli en spennende uke !! 🙂 🙂

Planer for uken dere da søtinger ?

Lene
 

En gledens dag !!!

Nemlig lønningsdag !!
Veldig kjekt å våkne opp og sjekke kontoen sin, hurra !!
Det gav meg en ekstra god start på dagen !! 🙂

Så i dag skal det betales regninger, og forhåpentligvis skal jeg shoppe en del av det jeg har gått og siklet på på jobb siste tiden. Det liker vi !

Idag skal jeg også kjøpe denne –

Ja, hva synes dere ? 🙂

Jeg elsker den!

Lene

XOXO… GOSSIP GIRL!!

JEG ELSKER GOSSIP GIRL !!Jeg klarer ikke vente med å se episodene på TV, så nå skal jeg benke meg foran dataen og se noen episoder på 
Surf The Channel.com !! Det er jo genialt, slipper å laste ned !! I love it !! 🙂

Ønsker alle en kjempe koselig kveld!

Hva gjør dere i kveld da søtinger ? Noen andre som er hektet på Gossip Girl ? 🙂 

xoxo Lene .. 🙂

PLEIE FOR HAIREXTENSIONS!!

Hvis du først investerer i hairextensions – må du være flink til å ta vare på det! 
Visst ikke – kan det fort bli tørt og slitt .. Og det vil vi ikke ha noe av, vil vi vel ? 🙂

For en stund siden brukte jeg Balmain aftercare produkteserie som er spesielt laget for hair extensions,
anbefaler det på det sterkeste! 

Pakken inneholder shampoo + conditioner, hair mask og shine spray:

Shampoo og conditioner er tilsatt mineraler og ekstrakt av grønn te, slik at hodebunnen og håret renses og får næring!

Hair Mask brukes en gang i uken – den forsterker håret og gir det liv og glans.

Shine Spray beskytter håret mot tørrhet og hindrer tuppene i å splittes.

Jeg bruker label.m sin Smoothing Cream i håret etter jeg har dusjet – før jeg føner håret.

Noen som har prøvd pakken fra Balmain?

Lene
 

Jeg vil bli kjent !!! …

MED DEG!!!!! 🙂

Noen av dere har spurt om jeg ikke kan fortelle litt om familien min, jobben min, kjæresten min å vise litt bilder av leiligheten min..
Nå har jeg blogget i en uke akkurat, og liker det veldig godt – men jeg har jo valgt å blogge mest om mote, skjønnhet, tips osv.. Så da tenkte jeg kanskje å gi en liten presentasjon av meg selv – slik at dere kan bli litt kjent med meg…

Men da vil jeg ha noe tilbake altså 🙂 🙂 Jeg vil gjerne vite hvem DERE er 🙂 

Jeg må jo først få sagt hvor utrolig takknemlig jeg er for at dere leser bloggen min – TUSEN TUSEN TAKK !!
Men hvem er dere ? 🙂 Fortell litt om dere selv da please ? 🙂 Kjekt og vite hvem jeg skriver til 🙂

Jeg blogger jo mest fordi jeg elsker å gi tips og glede andre ! Og jeg håper jo at jeg inspirerer litt … Men jeg setter kjempe stor pris på at dere kommer med ønsker om ting dere vil jeg skal blogge om. Jeg vil jo gjerne at dere skal få svar på det dere lurer på 🙂

12 februar 1987 kom ei lita tulle til verden, hun så omtrent slik ut –

Okei, kanskje ikke helt slik ….. 

Denne tullen har en mamma, en pappa og en stemor – en ekte bror som er 27 år, en halvbror på 14 år, en halvsøster på 10 år, en stebror på 23 år, og en stesøster på 19 år. Så julen for meg er ikke akkurat gratis .. 🙂
Men jeg elsker alle sammen av hele mitt hjerte, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem i livet mitt! 

I 2004 var jeg så utrolig heldig å møte denne karen 

Ja – han er like snill som han ser ut! 

Man kan vel si at jeg har funnet kjærligheten i livet mitt – og jeg føler meg som verdens heldigste jente !
Han har kvaliteter som jeg bare kunne drømme om – han er fantastisk! Og min aller aller beste venn!
Vi har vært sammen i snart 6 år, og jeg elsker han ufattelig høyt ! Mer og mer for hver dag som går!
Vi er samboere, og har vært det siden 2004.

I LOVE YOU BABY 🙂

I denne leiligheten pleier vi kjærligheten .. 🙂

Om 2 uker – skal vi forlate denne elsklingen (snufs snufs…) 
MEN vi skal jo flytte inn i en NY!! Gleder oss kjempe kjempe masse – og vi er i full gang med planleggingen! 
Dere skal få se bilder når vi har kommet oss i orden 🙂

Kleskapet mitt – er et kapittel for seg selv for tiden… Det er rett og slett for lite.. (eller som venninene mine sier, det er ikke skapet som er for lite, det er heller du som har for mye.. :))
Men – i den nye leiligheten – skal jeg lage meg et eget klesrom (som jeg endelig har fått kranglet meg til.. hi hi..) så det gleder jeg meg masse masse til! Da skal dere få se 🙂

I går var jeg rett flau for å åpne skapdørene da en av jentene ville låne litt klær til kvelden …. 

Det bokstavelig talt RASTE ut, hvem skulle trodd at denne jenta jobber i klesbutikk…

Når det kommer til jobben min – I LOVE IT!!!! 🙂
Jobber som daglig leder i BIK BOK – og har jobbet i BIK BOK i snart 5 år. 
Jeg har verdens skjønneste ansatte- og føler meg veldig heldig som får jobbe sammen med disse fantastiske menneskene hver dag !! 
Mange tror at det å jobbe i klesbutikk bare er fryd og gammen, og det er det jo også, MEN – det er ikke bare bare.
Vi løper rundt som jojo'er dagen lang, pakker opp, plasserer varer, rydder lager, tømmer prøverom, rydder butikken, hjelper kunder, lager til salg, ordner vegger – ja vi er med andre ord veldig aktive hele dagen! Og det er KJEMPE kjekt !!! Jeg elsker jobben min – og gleder meg hver eneste dag !!! 

Akkurat nå synes jeg BIK BOK har så sykt bra sortiment – jeg blir blakk bare av å tenke på det….
Så jobben min er jeg veldig glad i ! Vi har et veldig godt miljø på jobben, og det er jo noe av det viktigste – ingenting er bedre enn at alle trives og har det bra !! 🙂

Vel … Nå har jeg gitt dere litt av meg selv, så nå håper jeg at dere vil dele hvem dere er?
Hvor dere kommer fra, hvor gamle dere er -og gi meg gjerne ønsker om hva dere ønsker at jeg blogger om 🙂

Igjen – tusen takk for at dere leser bloggen min 🙂

Lene

 

VINTAGE ..

Hva synes dere om klær som er vintage? Har dere noe som en vintage selv?

Her er mine 3 favoritter ..
Jeg handler ikke så mye i vintage butikker selv, men kjøper litt på ebay – der er så mye fint !
Hvor handler dere mest ?