Ohhh brows – part four ♥

Annonse i samarbeid med Nutrilashes


God søndag formiddag (eller kveld for dere) ♥ Så gøy at dere er så positive til podcast – det gir meg masse motivasjon til å hamre løst på tastaturet for å sette episodene, veldig gøy! Gleder meg til å sette i gang innspillin – og ikke minst til den dagen jeg endelig kan lansere min første episode, blir gøy å vise seg fra en mer personlig side. Litt skummelt også men hei hei alle nye utfordringer er bare gøy!

Idag tenkte jeg å ta dere med på min daglige rutine. Jeg har jo lenge brukt serumet til Nutrilashes nå, målet har jo lenge vært naturlige vipper og bushy brows, det er så fint når man kan være helt naturlig.

Jeg har noen spots på brynene hvor det fortsatt mangler litt mer hår enn andre steder men Anna som gjør brynene mine sier at jeg bare må fortsette å være tålmodig og bruke serum to ganger om dagen. Det har absolutt blitt så mye bedre siden i våres når jeg startet å bruke det – så det er veldig veldig gøy når man ser fremgang. Før ville jeg ikke vise meg uten sminke på brynene men nå er de fine nok til at jeg faktisk kan gå uten sminke, selv om jeg fortsatt foretrekker og fylle litt inn med farge der det trengs.

Vippene mine synes jeg virkelig har kommet seg etter jeg tok av eyelashes. De er så fine, sterke, tykke og faktisk så synes jeg de har fin lengde også. Jeg bruker serumet både på brynene og vippene to ganger om dagen.

Dere får nå kjøpt serumet til 50% ved å klikke på linken her ♥

Ha en fin kveld – nå skal jeg skifte til treningstøy og gå søndagstur iiiii …. Central Park!

2 kommentarer
      1. Heia, ja! Det er veldig enkelt 😀 😀 <3 Skal vise det på insta 🙂 Lettere med video der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg