Summerfavs

♥ Annonse i samarbeid med NAKD. Dere får 25% på alt fra NAKD ved å bruke kode Orvik25


Hei fininger ♥ Tanken var at jeg skulle bli litt flinkere til å oppdatere på bloggfronten – det har ikke helt blitt sånn. Mye av grunnen til det er fordi jeg har vært litt ute av det siste tiden. Jeg går gjennom noe vondt på privaten. Podcasten ble også utsatt fra i dag til i morgen på grunn av dette – så jeg håper dere kan tilgi meg både for dårlig oppdatering, og for at podcasten ble utsatt til i morgen ♥ Dere forstår litt mer om dere hører på episoden. Men livet er ikke alltid så rosenrødt som det ser ut til – det er jo også mye av essensen i podcasten min, å vise de tingene som ikke alltid er så lett.


Det var noen få ord om privatlivet – men denne posten er jo i all hovedsak ment for å dra frem herlige favoritter fra NAKD til sommeren. Jeg elsker jeans og topper om dagen, skjønne sett som man føler seg supercute i, og basic t-shirts og gensere til chill og trening. Husk at kode Orvik25 gir dere 25% på alt fra NAKD, ut i morgen ♥


Toppskjørt


Toppjeans (jeansen sitter som et SKUDD! Elsker den.)


Tshirtjeans (samme som den blå)


Jeans jakke – alltid greit å ha i garderoben i sommer ♥


Belte & topp


Denne genseren er livet! Har den i hvit også. Så fint å bruke til joggebukse, eller treningstøy.

Husk kode Orvik25 som gjelder ut i morgen ♥ Ønsker dere en fin torsdagskveld. Jeg har besøk av Maria, Ragnhild og lille Alma som har rukket og bli 4 måneder allerede. Lille bebis ♥

15 kommentarer
    1. Saaavner blogge-Lene! Kjipt at podden skulle erstatte gode blogginnlegg med bare reklame/annonse den siste mnd 🙁

      1. Ja – det har jeg forståelse for fine deg <3 Jeg skal ta en vurdering på om jeg skal fortsette eller ikke <3 <3 Klem til deg :-*

    2. Huff, får vondt av deg i dagens podcast. Vet akkurat hva du går gjennom, sender varme klemmer og håper det blir bedre snart <3

    3. For en rørende men dog likevel fin pod idag. Du er så reflektert og ærlig med deg selv og det skal du være så stolt av. Mange vil nok kjenne seg igjen og godt av å høre noen tørre å sette ord på det som er vanskelig.

      Fortsett å pleie deg selv og takk for at du deler og tør å åpne deg for oss. Du er et vakkert menneske og din godhet føles sterkt på i måten du formidler❤️

      En dag kommer drømmeprinsen og den rette for deg❤️

      Gode klemmer

    4. Hei Lene. Jeg har lest mye på bloggen din gjennom årene, så ble jeg så opptatt over en lengre periode med ting og tang, livet generelt, og den forsvant litt for meg. Her om dagen så jeg deg på rema på Sørenga, vi er nesten naboer ( Munch brygge her) og kom på at nå må jeg bare innom bloggen din igjen =) du ser fantastisk ut btw! Og bloggen din er fortsatt en fryd å lese, nydelige bilder og inspirerende tekster.

      Hørte på podcast-episoden. Ville bare si noe om det, for jeg synes den var veldig bra og viktig. Du sier du er redd for å feile.
      Jeg synes du gjør det motsatte av å feile. Du er ærlig og søker et forhold som kan vare. Mange overser mange av disse tingene du nevner som problematiske tidlig i et forhold, gifter seg, får kanskje barn, litt pga press fra omgivelser ( som kommentaren fra din far) , eller de er redd for å være alene. Men disse problemene innhenter dem senere, også blir de gjerne skilt, og da er alt mye mer komplisert med barn og hele pakka.

      Hvis folk var ærlige med seg selv, tror jeg mange hadde tatt seg litt bedre tid til å slå seg til ro. Utrolig mange viktige poeng du tok opp. Dette med å ha sitt eget liv, å være needy i et forhold fungerer bare ikke i det lange løp. Og det å gå på kompromiss med seg selv for å tilpasse seg en annen. Det går en stund, men det resulterer i mye krangler og som regel ender hele greia. Trist å tenke på hvor mange som holder sammen kun på grunn av felles barn.

      Ville bare si til deg at du må aldri tenke engang på redsel for å feile eller at du har feilet. Jeg synes du er modig og sterk, og jeg er på din alder, har kjent på samme følelsene. Har også valgt å stille høye krav til kjærligheten og lært meg at først og fremst må vi elske oss selv, og ha vårt eget liv. Som dere sa i podcasten, kjærligheten er en bonus i et allerede bra liv.

      Takk for at du delte. For meg er du en inspirasjon.

    5. Må bare få sagt det til deg! Den evnen du har til å være positiv! Det er så forbilledlig! Og bildene dine, de gir så god stemning og jeg digger poden din, du er et fast høydepunkt i hverdagen min ❤️

    6. Kan du lage en tutorial (instagram) på hvordan du lager den frisyren hvor du har oppsatt hår – den er så fresh, men får det liksom ikke helt til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg