Podcasten er live!

Hei dere! Podcasten er live! Episode 1, del 1 – kan dere høre her. Og episoden heter “Elsker deg, elsker deg ikke – elsker meg” / om dere heller ønsker å se episoden på YouTube, kan dere klikke dere inn på denne linken.


Åh i dag er sånn en fin dag. Jeg har brukt så mye energi på å grue meg at jeg nesten føler meg lettet. Jeg har vært gjest på God Morgen Norge idag! Wæææ. Det var så skummelt. Trodde aldri jeg skulle få være gjest der. Jeg spurte om å få spørsmålene på forhånd og forberede meg så godt i går og i dag tidlig. Intervjuet gikk så fort! Jeg følte at programlederen hastet avgårde og at jeg ikke fikk svart ferdig – ei heller sagt halvparten av det jeg ønsket å si. Derfor har jeg svart på de viktigste spørsmålene og skrevet mine svar som jeg gjerne vil dele med dere ♥ Intervjuet av podcasten, kan dere se her ♥ (Har ikke sett det enda – tør ikke.. Var så nervøs at hjertet nesten hoppet ut av blusen!)

På sosiale medier ser vi deg på reiser i utlandet, i fine kjoler, på restauranter.. Men hvem er Lene bak den fasaden?

Ja jeg er jo utrolig glad i å reise, oppleve verden, skape minner, bli inspirert, er over gjennomsnittet opptatt av god mat og liker selvsagt å pynte meg som vi jenter gjør. Instagram er jo bare en brøkdel av det egentlige liv og jeg har valgt å legge fokuset mye på det positive ; godt humør og inspirasjon. Bak fasaden er jeg jo mye av den samme jenta selvsagt – men jeg er nok mye mer sårbar enn jeg tør å innrømme,. Har hatt problemer med å åpne meg opp de vanskelige tingene i livet. Heller tatt det på privaten og latt instagram være et slags fristed for positive vibes.. Her har jeg mye å lære av min 13 år yngre søster som har vokst opp i en tid hvor det har vært mer «rom» for det å være åpen og vise følelser.

Synes du det er vanskelig å vise den ekte Lene offentlig?
Absolutt! Jeg viser mye av den ekte Lene. Men jeg har jo så mye mer å by på. Det har jo alle bak et hvert bilde. Men jeg har satt opp vegger i årevis og latt det være med det. Vært personlig men ikke privat. Jeg er en tøffing, det har jeg alltid vært – og kanskje litt for stolt til tider – i stedet for å være tøff når det virkelig gjelder, å vise sårbarhet – så føles det såpass risikofylt å dele at jeg heller setter opp vegger som en å er det såpass skremmende og forsvarsmekanisme. Og da kan man fort misforstås.
Du har vært åpen på bloggen din om blant annet silikon i brystene. 

Jeg har vært åpen om at jeg har tatt silikon, det er ikke noe jeg skammer meg over – og har ikke noen problemer med å stå for det heller. For meg så handlet det om egen selvfølelse. Jeg hadde naturlig ganske store pupper, større enn idag. De var tunge, de hang og det var noe som fikk meg til å føle meg dårlig hver gang jeg så meg i speilet. Jeg valgte derfor å ta kontakt med en kirurg. Jeg var ikke forberedt på at jeg faktisk måtte ta brystløft i en alder av 22 år. Det var et slag i trynet for meg. Men jeg gjennomførte det – og for at det skulle bli fint så anbefalte han også å legge inn implantater. Har aldri angret på det.
 
På Instagram deler du lettkledde bilder, som i undertøy og bikini.. Om det ikke er deg hvorfor deler du det da? 
 
Jeg har aldri sagt det ikke er en del av meg, det er jo det. Selv synes jeg at jeg fronter en sunn livsstil med en aktiv hverdag. Trening, ski, fjellturer er viktig for meg. Jeg deler massevis av oppskrifter på instagram, sunne og usunne. Synes det er viktig å ha den balansen. Treningen får meg til å føle meg bra. Det er jo veldig fokus på å hylle kvinnekroppen som den er – og hvorfor skal ikke jeg da få lov å dele bilder av meg selv hvor jeg føler meg sunn og fin?
Du synes det er vanskelig å være åpen og sårbar, men nå har dagen kommet, hvor du skal flytte på veggene du har satt opp.. 

Idag gjør jeg det jeg frykter. Er opptatt av å pushe grenser, for å utvirke meg men jeg har ikke følt meg klar for å dele før i fjor høst. Har jobbet mye med konseptet podcasten. Brukt store deler av 2020 til å forhåndsinnspilte 10 episoder. I dag lanserer jeg episode 1, del 1. Jeg skulle også lansere del 2, men da jeg hørte på episoden så hørte jeg selv at jeg ikke turte å dele helt i dybden. Jeg holdt tilbake, fordi jeg var redd. Derfor spilte jeg den inn igjen på nytt i går, hvor jeg la alle kortene på bordet. Maria, min bestevenninne er gjest i episoden. Den opprinnelige episoden var 53 minutter. Den vi spilte inn i går var på 2 timer og 7 minutter. Det sier litt om hvor mye jeg holdt igjenl. Universal får litt av en klippe jobb nå, haha 🙂 Del 2 kommer neste uke. Nå er delingen av podcasten i gang – og det føles ekstra sårbart, jeg er naturligvis redd for tilbakemeldingene. Men for meg så indikerer det egentlig bare at dette betyr mye for meg
.Hva ønsker du å oppnå med å rive ned din egen fasade?

Lære meg å senke guarden – legge stoltheten til side. Jeg jobber daglig med meg selv for at jeg nettopp skal bli flinkere til dette – både for meg selv, for andre – og utad. Og jeg har allerede gått mange steg i riktig retning. Og bare det at jeg tør å stille på live tv idag er jo et bevis på nettopp det.

Gleder meg til tilbakemeldingene deres ♥

I Dybden med Lene Orvik – teaser

♥ It’s time – nå skjer det som jeg lenge har villet, men aldri helt følt meg klar for å faktisk gjøre. By litt mer på det som er bak “fasaden” / Hvem jenta bak Leneorvik.no er – hvilke utfordringer og problemer jeg har stått ovenfor i livet og hvordan jeg har valgt å løse det på best mulig måte for meg selv. Jeg har aldri helt tatt dere med på reisen i mitt privatliv. Det er mest fordi – under en tøff overflate så befinner det seg en veldig sårbar jente, og det har vært enklere for meg å fokusere på de “overfladiske” og hverdagslige tingene foran å snakke om det som har vært vanskelig. Jeg setter opp vegger og beskytter meg selv, og sånn har jeg egentlig vært så lenge jeg kan huske. Men som en del av min personlige utfordring – kjenner jeg nå at jeg er klar for å åpne opp. Jeg er selvsagt mest redd  – fordi jeg nå skal eksponere ting jeg aldri har snakket om til dere før. Redd for å bli dømt, snakket om og kritisert. Men som jentene mine sier – så skal jeg jo egentlig bare fortelle historien min, og det finnes ingen fasit på rett eller galt i de erfaringene man har opplevd i livet. At jeg er såpass redd for å dele – viser meg egentlig at det betyr mye for meg å gjøre dette. Pushe grenser – dele, være åpen!

Her kommer en liten teaser – og første episode kan dere høre førstkommende torsdag 02.04 ♥ Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere synes – det hadde betydd verden for meg!

Teaser på ” I Dybden med Lene Orvik” får dere her ♥

Lots of love!

02.04.2020

Bilde tatt av Fred Jonny

Da kan jeg endelig (!) avsløre at jeg lanserer podcasten min “I Dybden” med Lene Orvik allerede neste torsdag. Jeg er veldig spent, gleder meg – men er også redd. Det er en ny arena, og det er første gang jeg føler at jeg åpner skikkelig opp og er sårbar utad. Men nå må jeg bare hoppe i det.

Neste torsdag, 02.04 – save the date.

Håper dere vil lytte på! ♥

En liten update

Hei alle sammen ♥ Håper alle har det bra om dagen til tross for situasjonen vi står midt oppi. Har nettopp lest meg gjennom alle nyhetssaker etter pressekonferansen – og belager meg på flere uker til hjemme. I første omgang. Sånn er det – og vi må alle ta vårt ansvar i denne perioden. Man har vel aldri vært så mye inne, så lite sosial, eller så lite aktiv som nå – og jeg har vel aldri laget så mye mat i mitt liv heller. Føler alt jeg gjør er å sette på oppvaskmaskiner. Prøver å jobbe så mye det lar seg gjøre – hjulene må holdes i gang. Det er rart å venne seg til tanken på hvilken situasjon verden er i, nesten som at man ikke helt forstår det. Men nå må vi stå sammen, holde oss inne og følge med på nyhetene ♥

Jeg tutler mye hjemme, og koser meg med det. Her om dagen tok jeg hele madrassen med puter og dyner inn i stua. Rett og slett laget med en liten kino-avdeling, så koselig!

Jeg har laget pølsegrateng, beef bourgogne, rundstykker, pizza, chili con carne, bananpannekaker, pepperkrabbe (Oh my lord nam) og bananbrød. Og tenkte jeg nå skulle dele oppskriften på det deilige bananbrødet med dere, for herremin så deilig det var!

Du trenger :

4 modne bananer (evt en ekstra til “pynt”)
4 egg
100 gram havregryn
50 gram smør
1 ss sukrin gold (kan sløyfes eller bytter ut med vanlig sukker)
2 ts bakepulver
En dæsj med kanel

Mos bananene med en gaffel, pisk eggene i en bolle. Miks bananer, smeltet smør og egg sammen og ha i sukrin / sukker, bakepulver og kanel. Ha røren i en brødform, og skjær en banan i to som du legger på toppen (bare om du ønsker) Stekes i 30 minutter på 225 grader. Nytes med smør og jordbærsyltetøy uten sukker / eller med ♥ SÅ DIGG, I promise!

Herlig å starte morgenen med å bake litt ♥

Akkurat nå tok jeg meg en liten pause i å høre på mine egne podcast episoder. Vi har ventet litt i forhold til alt som har skjedd nå – men det er veldig koselig at så mange etterspør podcasten! Virkelig! Nå kan jeg avsløre at det nærmer seg. Mer info vil komme snart. ♥

I kveld skal jeg spille Wii U, og Yoshi Wooly World.. 😀 Koser meg. Hva gjør dere for å få dagene til å gå?

Dagene hjemme <3

Annonse i samarbeid med MyMuse ♥ – Lene20 gir dere 20% på alt på hjemmesiden deres


Hei dere ♥ Hvordan står det til med dere? Håper alle er friske og trygge og er flinke til å passe på seg selv, og ikke minst andre i denne perioden. Alle har noen de er glad i – og bekymret for og vi må ikke ta noen sjangser. Selv er jeg i karantene. Men det er virkelig ingen problem – vi må alle ta eget ansvar i denne situasjonen. At vi idag står overfor den krisen som vi gjør i dag er helt ubegripelig. Hele verden er stengt ned! En sånn krise har aldri skjedd i fredstid. Jeg kan ikke fatte det. Jeg går med konstant klump i halsen. har som alle andre en redsel for det uavklarte. Nå må vi alle stå sammen, ta avstand, ta ansvar, ta hensyn og passe på hverandre. Nå er det samarbeid som gjelder fremover ♥

Home ♥

Det er fint å holde seg inne, være trygg, og forholde seg til karantenereglene. Jeg er heldig så har en så fin leilighet som jeg koser meg sånn i – og i mitt nye fantastiske (!) loungesett fra min samarbeidspartner MyMuse ♥ Dere får 20% på alt på hjemmesiden deres ut mars ved å bruke kode Lene20.

ELSKER den. Føler meg både comfy og veldig fin og fresh ♥ Genserbukse ♥

De har så mye fint og delikat undertøy nå også. Her er to favoritter i nude, og hvit.

Bhtruse
BhTruse

Håper dere finner noe dere liker. Og ikke glem kode Lene20 for å få 20% på kjøpet ditt ♥


Dagene hjemme her i leiligheten går til å snakke med familie og venner. Lese all nødvendig informasjon, holde meg oppdatert på rådene som myndighetene kommer med, jobbe. Jeg har begynt å pusle med vårrengjøring, og har blitt helt hektet på noe jeg aldri trodde jeg skulle bli hektet på. Nemlig Love Island UK. Jeg så halve sesong 5 i julen sammen med lillesøs Oda, og nå har jeg begynt på sesong 6. Om du vil sysselsette deg med enkel underholdning, watch it. Ellers kan jeg anbefale The Witcher om dere ikke har sett det. Lager mat og koser meg .. (oss..) 😉 Og spiller yatzy!

Take care, be safe – og ta hensyn til andre rundt. Masse kjærleik!

Kjøttboller med pesto og parmesan

NY FAVORITT!! Og veldig enkel å lage. Fikk så cravings i går, så måtte bare mekke sammen denne retten. Du trenger ganske enkelt kun dette : Salat (jeg valgte ruccula-blanding) pesto, pinjekjerner, rødløk, kjøttboller, parmesan, salt og pepper.

Jeg blandet først pestoen sammen med salaten, salt og pepper, stekte pinjekjernene lett på panna og varmet kjøttbollene i ovnen. Skjærte rødløk i tynne skiver og raspet parmesanen i skiver på rivjern. Om du ønsker, kan du adde pasta i retten også ♥ MUMS! Og perfekt hverdagskos. Så enkelt og så godt!

Njut! ♥

Paris outfits

Annonse – linkene er annonselinker ♥


Fått så mange spørsmål om antrekkene mine fra Paris helgen, både her og på instagram. Tenker at jeg like så greit kan lage en liten post.

♥ Trenchcoaten er herfra – skoene de beige skoene er herfra. Den hvite buksen er Levis, Wedgie Straight, toppen er fra Weekday. Brillene fra Tom Ford.

♥ Denne buksen er fra Weekday – og den “cropped” blazeren er herfra.

Nyt mandagen!

Freshe, hvite og sterke tenner

Annonse i samarbeid med Spotlight Oral Care


Womens day! A great smile = Self confidence ♥

Hvor viktig er tannhygiene for deg? Jeg har så mange historier at jeg snart ikke vet hvor jeg skal begynne, men essensen ; Veldig veldig viktig! Mine daglige rutiner er selvsagt tannpuss morgen og kveld og kanskje en midt i mellom også. For noen år siden ble jeg tvunget av min nydelige tannlege-venninne Lisa til å bruke tanntråd / tannpirkere med tråd mellom tennene hver eneste dag. Dette har gjort til at jeg har blitt HELT avhengig! Avhengig av å ha “mellomrom” mellom tennene om dere skjønner. Det renses, og pusses og føles fresht konstant. Gode tannkremer, munnskyllevann – og det å bytte ut tannbørste jevnlig.

Når jeg gikk på barneskolen var jeg livredd for å gå til tannlegen (som sikkert resten av dere..) og snek meg ofte unna, upsi! Når jeg flyttet til Ålesund så fortsatte jeg likevel å gå til “skoletannlegen” hjemme på Midsund. Det var alltid noe som skurret med han og i ettertid så har vi jo (jeg sier vi, jeg og venninnene etc som kjenner til han) funnet ut at ikke alt ble gjort etter boken i den tannlegestolen der for å si det mildt. Dette har for meg bydd på en del problemer i etterkant og jeg har gått mye til tannlegen for å få orden i rekkene. Nå er jeg ikke redd for noe hva gjelder å gå til tannlegen, og det viktigste av alt er å ha alt på stell. Jeg har heldigvis alltid hatt fine, rette og relativt hvite tenner naturlig, så det har aldri vistes at det har vært problemer.

På det “overfladiske” nivået så er jeg jo opptatt av at de holder seg hvite. Og jevnlig har jeg alltid brukt tannbleking i perioder for å opprettholde, freshe de opp og gjøre de så hvite jeg kan uten å ødelegge emaljen.

Heldig er jeg som har et samarbeid med Spotlight Oral Care, en skadefri og klinisk bevist produktserie for munnen som er utviklet av to tannlegesøstre, Dr.Lisa Craven og Dr.Vanessa Craven. Produktene bidrar at tennene holdes i orden og er freshe ♥ Jeg liker å ha ting på stell.

Sjekk ut Spotlight Oral Care sine produkter her ♥

I produktlinjen har de blant annet tannkremer til forskjellig bruk – jeg bruker helst den for “Whitening Teeth, og litt den for “Total Care.” Tannpuss med god tannkrem etterfølges av”White Teeth Wash” munnskyll som anbefales å bruke sammen med “Whitening Teeth” som jeg bruker mest av. Tannpirkere med tanntråd er min favoritt og de brukes minst (!) en gang om dagen.

Superfreshe i smaken! Deilig følelse ♥

Spotlight Oral Care har også  Teeth White Strips som jeg har brukt av og på i 3 år, siden 2017 og disse kan jeg virkelig gå god for. Jeg elsker disse! De har også en Whitening Pen som man pensler på tennene, og lar det virke i 10 minutter – en kjapp og effektiv måte å opprettholde hvite tenner på. Jeg har ikke opplevd ising i tennene med disse. Det kan jo være individuelt – men om du skulle kjenne det så kan det jo være en idé å ta en dag eller to med pause ♥

Om dere vil se hvordan jeg bruker Whitening Stripsene kan dere klikke dere inn på storyen min på IG.

Denne behandlingen går over 2 uker – og her må man være litt tålmodig. 1 time om dagen i to uker. Pakken inneholder 28 strips. 14 oppe, og 14 nede. Og sånn holder jeg tennene mine rene, fine, fri for hull, og hvite. Dette får jeg mange spørsmål om ♥ Her er det bare å klistre de på når du ser på serie eller noe lignende så du ikke tenker så mye over det. Skyll munnen godt etterpå, puss og avslutt med munnskyll. Siden Spotlight Oral Care er produkter som er utviklet av tannleger kan du føle seg trygg på at dette er noe du effektivt kan bruke i ditt eget hjem.

Som sagt så er tannhygiene SÅ viktig for meg – både personlig og når jeg .. dater folk! Helt seriøst.. Da må ting være på stell. Jeg datet en gang en fyr som jeg etterhvert som tiden gikk la merke til ikke hadde rutine på tannpussen. Helt krise! Og når du minne en voksen mann at han må pusse tennene to ganger om dagen – da er det ikke så mye mer å hente. Det var flere anledninger om vi reiste bort at han ikke hadde med seg tannbørste en gang – så … Ja, man skal borti mye rart haha! Og da er man jo selv sjeleglad for at man har rutiner på det, og jevnlige tannlegebesøk – tenner er jo virkelig noe av det viktigste man har og en nødvendig investering ♥

Jeg kan også nevne at produktene til Spotlight Oral Care både er veganske, havsikre, 100% resirkulerbare, fri for skadelige ingredienser og trygt å bruke hjemme. Shop alle produktene her. 

Kjærleik!

AllYouCanEat kind of weekend

♥ Hei fra flyet på vei hjem fra vakreste Paris! Jeg har vært på jentetur i helgen, og vi har ikke gjort på annet enn å spise fra vi kom. Jeg er jo over gjennomsnittet interessert i god mat, god vin og kule steder med kul vibe – så jeg har vært i himmelen hele helgen. Jeg dro med Gabrielle, Marie og Kine – denne turen har vært planlagt lenge, så dette har vi gledet oss til. En harmonisk, og nydelig trekløver og reise sammen med som deler de samme gledene hva gjelder mat og vin. Vi har gått pittelitt i butikker – men egentlig bare hatt timesvis lange frokoster, lunsjer og middager. Så deilig!

Tenkte å dele litt bilder- og ikke minst litt tips fra verdens fineste by!

Vi spiste lunsj på LouLou på fredagen og ble sittende i nesten 3 timer. Vi delte en truffle-pizza (oh my god så god..) og deretter gaflet jeg i meg en pasta med truffle etterpå også. Glad i det si! ♥

Toppen jeg har på er fra Zara ♥

På kvelden hadde vi bord på Noto. ELSK! I Paris er det aller beste å booke bord på siste seating, altså 22.30. Vi valgte å booke på restauranter hvor det er litt liv, og blir litt sånn “party-vibe” underveis i middagen. Anbefales! ♥

Tidlig i seng og klar for en ny dag på lørdagen hvor vi startet frokosten på Cafe De Flore. Croissanter, syltetøy, toast, egg, juice, kaffe – assa så deilig! Deretter gikk vi litt i butikker rundt Saint Rue Honoré og spiste lunsj på Hotel Costes (ostekaken der er et must!!)

I går kveld ønsket vi å se når Eiffeltårnet glitret (én gang i timen på kvelden) Så vi dro til Monsieur Bleu (utenfor restauranten er det en bro hvor man kan se eiffeltårnet helt perfekt! Så tok vi en predrink der (vi satt faktisk ute! Så kos!) før vi dro til middag på Balagan. Her anbefaler jeg også å booke bord 2230. Vi hadde bord fra 21 og måtte egentlig gi fra oss bordet 2230 – men det endte opp med at vi var der til 02! Bare spiste, drakk drinker og hadde det supergøy. Elsker å spise på restauranter hvor det blir litt sånn “småparty” ♥

Vi har spist så mye god mat denne helgen! Kaker, desserter, crossianter, pasta, pizza, lobster – og i det hele tatt. NAM!! ♥

Nå skal jeg hjem og kose meg på sofaen og se film resten av dagen. Håper dere har en deilig helg!

En makeup fri ferie <3

Annonse i samarbeid med Nutrilashes ♥


Som jeg nevnte i forrige ferie-post så har jeg kun hatt på meg sminke én kveld på hele ferien. Og det har vært helt nydelig. Godt å stå opp, vaske seg i ansiktet, smøre seg inn med solkrem, børste håret og ikke tenke noe mer på hvordan man ser ut! Det er så koselig med meldinger fra dere både her og på instagram om at jeg kler den naturlige looken bedre – og det er jo så fint å høre! Vi alle er jo nydeligst når vi er naturlige synes jeg ♥ Det er jo sånn vi ser ut!

Det er jo noen ganger man kanskje ikke føler seg helt vel uten sminke, og sånn har jeg hatt det i mange år – ikke selve ansiktet, men brynene mest. Det har virkelig plaget meg at de ikke har vært tykke, fine og symmetriske slik at jeg bare kunne gått uten sminke. Alltid måtte sminke de, og vært bekymret for om sminken har “falt av” når jeg har badet etc. Det er jo ingen hyggelig følelse. I tillegg så har jeg vel da også prøvd å kompansere med falske vipper i stedet, det hadde jeg i hele 5 år, tenk det! Og det er ingenting feil i å ha vippeextensions, men for meg var det litt over i fjor sommer. Jeg føler meg ikke fin med de lengre, det ble for mye, for “grovt” – om jeg kan si det på den måten.

Derfor er jeg SÅ glad for at jeg har kommet dit hvor jeg har kommet i dag – hvor jeg kan være mitt naturlige jeg og føle meg superfin! Det har mye med valgene man tar på veien å gjøre, og man må gjerne også jobbe litt for det – i hvertfall så har jeg måttet det. Det er som jeg sier til lillesøster Oda som har de nydeligste brynene og vippene, ALDRI skad de, overplukk de, slit de ut etc. Og hittil har hun hørt på meg, så det lover bra ♥

 

Jeg tok et valg for lenge siden om at jeg ønsket å jobbe med brynene mine, som jeg har skrevet til dere så mange ganger før. Og det har vist seg å være veldig verdt det. Jeg tok også et valg i fjor sommer om å fjerne vippene, og jeg var livredd for å føle meg naken, og for om vippene mine under var slitte, korte etc. De var de jo naturligvis og jeg begynte å bruke serum umiddelbart etterpå – det fikk jeg beskjed om fra vippedamen også om at jeg måtte. Da var det jo veldig fint for meg å få et samarbeid med Nutrilashes sitt serum som virkelig har hjulpet meg på veien. Også gøy å høre fra flere av dere at dere også synes det fungerer!

For vippene : Tykke, lengre og sunnere vipper har jeg helt klart fått etter at jeg jevnlig har brukt serumet 1-2 ganger om dagen. Man må gjøre det til en rutine. Akkurat som man gjør ved å pusse tennene, vaske av sminken etc. Jeg tar på en eller to “strøk” slik at jeg vet at jeg har fått dekket hele vippelinjen. Og for første gang har jeg nå endelig fått prøve vippeløft rett for jeg dro på feire – og som dere så på forrige post i begynnelsen av ferien – ble det veldig fint resultat. Da farget jeg de i tillegg da- og da ser man jo selvsagt enda bedre resultatet ♥ Serumet kan du kjøpe her til 398,-

For brynene : Disse har vokst så mye! Jeg har fått mer hår på steder hvor det nesten ikke har vært hår, jeg har fått lengre hår og det kan brynsdamen min bekrefte – og da er det ekstra gøy at det ikke bare er jeg som ser det. Jeg smører på selve brynet, under, over, og inn mot midten. Det kan aldri bli for mye brynsserum. Dette er det samme som jeg bruker til vippene – så her har man altså to i ett. Og serumet kan kjøpes her ♥

Sminkefri er best! ♥

Kjærleik!