Noen vår-favoritter

Annonse i samarbeid med Bubbleroom


♥Wow så hyggelige kommentarer dere har lagt igjen i forhold til forrige episode av podcasten. TAKK! Dere gjør meg så innmari GLAD!! Jeg skal sette meg ned å svare hver og en av dere i morgen ♥ Nå er det søndagskveld – og jeg har nettopp kommet tilbake fra en 7 timers tur i marka i aldeles fantastisk vær. Jeg gir denne dagen terningkast 6. Sol, lang tur, hengekøye, grilling – helt magisk. Nå ville jeg titte innom for å gi dere noen av mine nye vår-favoritter i garderoben, fra Bubbleroom. Kode LENE gir dere deilige 10% forresten ♥

Dette settet er !!!! Jeg elsker det. Beige, todelt – sitter som ett skudd i rumpa. Så fint til vår / sommer. Enten med joggesko til, for å gjøre det mer sporty – eller med heels for å gjøre det mer pyntet. Funker uansett!

Buksegenser 

Jumpsuits får jeg virkelig aldri nok av. Denne tok meg med storm – sitter som et skudd, elsker at den har “one shoulder” og er veldig comfy på. Denne passer like godt med joggesko som med heels den også ♥ Jeg liker antrekk som man kan dresse både opp og ned. Da har man plutselig så mange flere muligheter.

Jumpsuit

Sist men ikke minst, denne sporty, men sexy, og veldig komfortable kjolen i “ribbet” stoff. Tror alt som er ribbet er favoritt hos meg- synes det er så fint!

Kjole

Husk å bruke kode LENE for å få 10% avslag hos Bubbleroom, de har masse fine vårnyheter nå! ♥
Nå skal jeg spise tacosalat med nachoschips og se Love Island UK, wohoooo! Takk for at dere er så positive og gode med meg! ♥

26 kommentarer
    1. Jeg virkelig elsker podcasten din. Du har en utrolig behagelig stemme.

      Du ser forresten også helt rå ut. For en kropp! Trener du mye? 🙂

      1. Men ååå takk snille!

        Det blir en del turer i skog og mark i timesvis, samt løping og skogen og hjemmetrening om dagen! Du er snill 🙂

    2. Hei,
      Kan du lage et innlegg om turtøyet ditt, og treningstøy du bruker ute.
      Ser du har mange fine jakker og tøy du bruker ute i friluftsliv som ser avslappende og comfy, og ikke minst fint ut. Både jeg og sikkert mange andre hadde nok satt pris på om du kunne lage et slikt innlegg. Tenker også at det er veldig essensielt nå med tanke på at man er mer ute og trener og går turer etc.
      Takker på forhånd også gleder jeg meg til neste episode på podcasten din. Det er fast på øret når jeg går turene mine.

      1. Koselig å høre! <3 Ja jeg kan prøve å bli flinkere til å dele det – absolutt. Går ikke i annet om dagen.. Vet snart ikke hva normale klær er jeg 😀 😀 Haha 😉 Kjekt at du hører på podden min! YEY!

    3. Fine <3 Så her om dagen (mener det var på story på insta) hvor du hadde en sykt fin vanndispenser i bakrunn på kjøkkenbenken, – Kan jeg spørre hvor den er fra?

    4. Heeei 🙂 Må bare si at jeg elsker podcasten din!! Du snakker om at du fikk verktøy hos psykolog/coach om hvordan du skulle håndtere situasjoner og gå videre, men kommer det frem i de neste episodene hvilke verktøy og råd du fikk? For det hadde vært veldig hjelpsomt og inspirerende 🙂 Klem <3

      1. Hei <3 Jeg prøver å nevne de underveis i episodene, baker de liksom inn i historiene mine. Så det kommer noen få i hver episode – men kanskje jeg kunne hatt en slags .. Tja, oppsummering på et vis? <3 KLEM

    5. Hei Lene. 🙂 Fikk et behov for å stikke innom bloggen din etter at jeg hørte podcasten din i går, til tross for at jeg aldri egentlig har fulgt med noe særlig tidlig. Og WOW, for en vakker dame du er – tilsynelatende både inni og utenpå! <3 Er imponert over åpenheten din på podden. Temaet du belyser og deler åpent om er så viktig, og jeg er helt sikker på at veldig mange kjenner seg igjen, og både kan finne utveien og trøst i det du forteller om her (meg selv inkludert). Den siste episoden hørte jeg i går, og det jeg satt igjen med da var at det definitivt ikke er tomt for fisker i havet fordi om man kaster en over bord så fremt man bjudar på! Haha
      Håper helgen din blir fin!

      1. ÅÅÅ TAKK, fine deg!! Veldig fin tilbakemelding- absolutt veldig mange som kjenner seg igjen i <3 Viktig for meg å dele slik jeg kanskje kan hjelpe andre :-* Haha – neida, det er absolutt ikke tomt for fisker i havet for å si det mildt!! HOHOOO. Håper du har hatt en fin helg!

    6. Jeg syntes podcasten din var så bra! Tung og fordøye, så jeg måtte ha en pause. Har bare sett den første episoden, men gleder meg til resten etter hjemmeeksamen. Du er så tøff som deler! Syntes også du viste respekt til andre parter ved å si at det er din versjon og at du også kan ha gjort ting for å provosere mv. slik at deres historie kan være litt annerledes <3 Men dette er ditt perspektiv. Håper ikke de føler veldig på det og at du ikke møter på mye motvind av dem pga dette.

      1. Hei fine – takk!! <3 Koselig å høre at du synes det. Det setter jeg pris på! 🙂 Ja – jeg er ikke ute etter å henge noen ut, og det er jo alltid to sider av en sak <3 Synes det er viktig å sette lys på akkurat det. Ikke fått motvind så mye (enda..) Bare bittelitt fra han ene men det er ikke noe å bry seg om 😉 Ha en nydelig uke og lykke til med hjemmeeksamen 🙂

    7. Gratulerer med podcasten, Lene! Aldri vært så oppslukt av en pod før og believe me jeg hører på alt fra The Daily / New York Times til samlivsgreier og friluftsliv 🙂 Du er så rå som har satt i gang dette, håper det kommer flere episoder snart. Kunne lagt på litt av hvert om han i 1. episode, for-å-zi-det-zånn. Enda noe du kom deg unna der.

      Lurer på hvem du brukt til å sette inn smijernsveggen jeg? Eller aliminium er den kanskje, de er så like. Og hvor i all verden ser du love island? 🙂 Har blitt besatt av trash TV om dagen og fryder meg over ex on the beach i en alder av 35.

      Skal du ikke skrive bok da? Du har mye klokt på hjertet som har kommet til uttrykk opp igjennom her i bloggen vettu.

      1. Hei du!! For en herlig tilbakemelding! 🙂 TAKK <3 Det er litt av et kompliment at min "ligger på lik linje" som The Daily og New York Times – WOHO ! <3 Det kommer vettu – hver eneste torsdag! 🙂 Skal snart begynne på sesong 2 🙂

        Hehe.. Ja?? Det kan jeg tenke meg 😉

        Jeg brukte Elvebyen Eiendom i Drammen.Jeg ser på Love Island på TV2 Sumo. Du MÅÅÅÅ ser UK, sesong 5 først. Så 6 så 4 😀 Haha <3

        Jo – det kommer nok en bok! Når tiden er inne, har det på "to do" listen min fremover <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg